.

Beantwoord

Niet aangemeld bij netwerk, hoe krijg ik verbinding?

  • 23 April 2016
  • 4 reacties
  • 1783 Bekeken

Mijn telefoon geett aan "niet aangemeld bij netwerk'' terwijl als ik naar netwerken ga selecteer automatisch, zegt hij wel aangemeld bij netwerk. Zodra ik wil bellen zegt hij weer niet aan gemeld bij netwerk. Heb al herstart, uitgedaan, batterij en simkaart verwijderd, niks helpt.
icon

Beste antwoord door Tiury 24 April 2016, 16:06

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi L.Bon,

Welkom op het forum van Simyo.

Oeps, dat is niet leuk, misschien dat het pas helpt als vanuit Simyo je aansluiting gereset wordt, dit moet door een moderator gedaan worden, dus even geduld tot dit opgepakt wordt.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi L.Bon, Ook namens mij van harte welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat onhandig die tegenstrijdige informatie én dat de normale oplossingen niet voor jouw telefoon en simkaart werkte. Natuurlijk wel goed dat je al het een en ander hebt getest!

Vanaf deze kant zie ik geen vreemde meldingen op jouw aansluiting, dus hoort 'ie het te doen zoals voorheen. Om er toch zeker van te zijn dat dit ook op KPN netwerk zo is, meld ik de simkaart opnieuw aan bij het netwerk (zoals franswon al als oplossing aandraagt :)). Ik wil je vragen om de telefoon uit te zetten voor 15 minuten en nog eenmaal de simkaart uit je telefoon te halen.

Na die 15 minuten start je de telefoon met simkaart weer op en zoek je handmatig naar het KPN netwerk. Laat je me weten of dit het probleem heeft opgelost?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je hulp franswon!
Hartelijk dank, hij doet het weer.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi L.Bon,

Super dat het heeft geholpen en dat je weer kunt bellen :D

Voor andere vragen weet je ons te vinden!!

Groetjes,
Caspar

Reageer