.

Beantwoord

Niet aangemeld bij netwerk

  • 22 October 2014
  • 4 reacties
  • 492 Bekeken

Hoi

Sinds vandaag heb ik geen netwerk om te bellen meer
Ik krijg dan de melding:
- buiten servicegebied of
- niet aangemeld bij netwerk

Ik heb mijn telefoon al een keer opnieuw opgestart en de SIM kaart al een keer verwijderd.
Geen van beide had effect

Kunnen jullie mij helpen?

Hartelijke dank.

Marijke
icon

Beste antwoord door Tiury 23 October 2014, 13:31

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Marijkev33, leuk om je op het forum te zien :)

Uit mijn gegevens blijkt dat je ook per e-mail contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat mijn collega heeft besloten om je een vervangende simkaart toe te sturen 🙂 Ik verwacht dat je deze nieuwe simkaart binnen 3 werkdagen ontvangt.

Voordat ik je verder kan helpen, moeten we eerst wachten totdat je de nieuwe sim hebt geactiveerd en hebt getest. Er is namelijk een grote kans dat die vervangende simkaart de oplossing is!

Laat je me weten of dat ook het geval is? 😉
Meneer de moderator,

Ook ik krijg de melding 'niet aangemeld bij netwerk'.
Kunt u hier iets aan doen?

mvg
Ronald van Velde
Reputatie 7
Badge +9
Meneer de moderator,

Ook ik krijg de melding 'niet aangemeld bij netwerk'.
Kunt u hier iets aan doen?

mvg
Ronald van Velde


Een moderator zal zich morgen wel melden, maar heeft het uitzetten en weer opstarten van je mobiel niet geholpen?
Reputatie 3
Badge +7
Hoi ronaldvanvelde,

Welkom op het forum.

Goed dat je je vraag hier stelt.

Ik heb navraag gedaan over de dekking in je woonplaats. Het netwerk is in orde, er zijn geen andere klachten binnengekomen over het bereik. Heb je al geprobeerd om de simkaart in een andere toestel te plaatsen?


Je kan op de meeste telefoons instellen dat je kunt schakelen tussen het 2G en 3G netwerk.

Ik graag willen weten of je bereik zowel op 3G als 2G niet optimaal is.

Het verschil tussen 3G en 2G kan je testen door de netwerkmodus van je telefoon in te stellen op alleen 3G (WCDMA) of alleen 2G (GSM).

Kan je laten weten of de tips geholpen hebben?

Reageer