Skip to main content
antwoord

Na drie dagen nog geen netwerkverbinding?

• May 26, 2025
  • 1 reactie
  • 17 Bekeken

Hoi, 

Ik kan sinds zaterdag geen verbinding meer maken met Simyo. 

Dit heb ik geprobeerd: 

Telefoon 5 minuten uitschakelen, daarna weer aan 

Telefoon 5 minuten in vliegtuigstand 

Netwerksettings resetten. 

Ik zie Simyo soms even staan in de beschikbare netwerken, maar als ik ermee probeer te verbinden staat er “could not connect”. Op het moment zie ik Simyo helemaal niet staan, mijn sim zegt “temporarily unavailable”. 

Op jullie pagina van storingen staat nog steeds “je kunt op dit moment storingen ervaren, we werken eraan”. Drie dagen is wel erg lang. Wat is de status van de storingen? 

Vriendelijke groet, 

Rowan 

Beste antwoord door Seren

Hi ​@Rode Paraplu,

Bedankt voor je bericht. Om een of andere reden zie ik jouw topic nu pas. Mijn excuses voor het ongemak. 

Het klopt inderdaad dat dit aan een storing lag. Als het goed is, is deze sinds vorige week maandag, opgelost en zou je weer gewoon moeten kunnen bellen. 

Op onze website kun je altijd de actuele storingen terugvinden via deze pagina: Meldingen en storingen. En op werkdagen plaatsen wij (het moderatorteam) bij storingen ook een topic in deze categorie: Officieel nieuws, acties en verstoringen.

Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag!

Groet,
Seren

1 reactie

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • June 2, 2025

Hi ​@Rode Paraplu,

Bedankt voor je bericht. Om een of andere reden zie ik jouw topic nu pas. Mijn excuses voor het ongemak. 

Het klopt inderdaad dat dit aan een storing lag. Als het goed is, is deze sinds vorige week maandag, opgelost en zou je weer gewoon moeten kunnen bellen. 

Op onze website kun je altijd de actuele storingen terugvinden via deze pagina: Meldingen en storingen. En op werkdagen plaatsen wij (het moderatorteam) bij storingen ook een topic in deze categorie: Officieel nieuws, acties en verstoringen.

Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag!

Groet,
Seren