.

Beantwoord

Mobiel netwerk niet beschikbaar, wat nu?

  • 29 January 2016
  • 6 reacties
  • 5273 Bekeken

Badge
Ik heb een Samsung S5 Neo simlock vrij gekocht. Ontvangen Prepaid sim kaart van Simyo in telefoon geplaatst.

Telefoon geeft aan: Mobiel Netwerk niet beschikbaar.

Welke acties moet ik uitvoeren?
icon

Beste antwoord door Estelle 31 January 2016, 13:59

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi jan57,

Welkom op het Simyo Forum en bij Simyo 🆒.

Wat vervelend dat je geen netwerk hebt! Ik zie dat je simkaart het gewoon hoort te doen. Je kunt handmatig het KPN netwerk selecteren in je telefoon. Als je je telefoon dan opnieuw opstart, moet je weer bereik hebben.

Laat je even weten of het geholpen heeft?

Groetjes,
Estelle
Badge
Ik kan via WIFI het KPN Fon netwerk toevoegen. In dat geval moet ik behalve ook nog Simyo ook KPN gaan betalen. Dat lijkt mij niet de bedoeling. De telefonische helpdesk medewerker kon mij ook niet helpen. Wat is uw oplossing?
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Jan57,

Om het forum overzichtelijk te houden, heb ik je vraag verplaatst naar het subforum 'Bellen & Netwerk'.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Je maakt geen dubbele kosten als je het netwerk van KPN handmatig selecteert. 🙂 Ik zie dat je met meerdere collega's hebt gesproken. Staan de instellingen op je telefoon verder goed? Dit kan je controleren via deze link.

Laat je even weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes, Angelica
KPN fon is wifi en niet mogelijk voor Simyo klanten alleen voor klanten van KPN zelf.
Badge
Hoi Jan57,

Om het forum overzichtelijk te houden, heb ik je vraag verplaatst naar het subforum 'Bellen & Netwerk'.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Je maakt geen dubbele kosten als je het netwerk van KPN handmatig selecteert. 🙂 Ik zie dat je met meerdere collega's hebt gesproken. Staan de instellingen op je telefoon verder goed? Dit kan je controleren via deze link.

Laat je even weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes, Angelica


Ik heb een half uur met samsung aan de lijn gezeten. Ik heb de fabrieksinstellingen opnieuw gereset. De SIM kaart opnieuw geplaats. Het probleem blijft. Het ligt dus aan mijn SIM Kaart van Simyo. Op advies van Samsung ga ik terug naar de winkel................
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Jan57,

Vervelend om te lezen dat je nog geen gebruik kan maken van internet op je mobiel. Met mijn collega heb je contact gehad en zij adviseerde een kruistest. Zo kunnen we uitsluiten of het aan de simkaart of aan de telefoon ligt. Je geeft aan dat het aan de simkaart ligt en dat je op advies van Samsung terug gaat naar de winkel. Ik begrijp niet zo goed om welke winkel dit gaat.

Laat je even weten of het is gelukt met de kruistest? :$

Groetjes, Angelica

Reageer