.

Beantwoord

mobiel netwerk

  • 22 November 2012
  • 7 reacties
  • 478 Bekeken

Goedendag allen,


Mijn probleem heb al eerder gezien op het forum.
Ik heb een samsung galaxy gio simlockvrij gekocht en heb mijn simyo simkaart erin gedaan.
Ik heb alle instellingen goed gezet die ik heb gevonden bij 'internet bij mobiel werkt niet met android)

Ik heb echt nog steeds geen netwerk, ik kan niet bellen/sms-en en kan zelf ook niks ontvangen.

Hij geeft aan: mobiel netwerk niet beschikbaar.

Nu heb ik in verschillende forums gezien dat ik hem uit moet zetten en weer aan. en geduld moet hebben, maar ik wacht er al even op en het werkt echt niet.
icon

Beste antwoord door Wayne 23 November 2012, 09:50

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum martijndonker,

Volgens onze gegevens heb je reeds gebruik van jouw aansluiting kunnen maken. Zou je even kunnen laten weten of dit het geval is?
hallo,

Ja ik heb ook een nokia E72 waar ik de simkaart al enkele maanden voor gebruik.


mvg
Badge +2
Beste martijndonker,

Wij verzoeken je ons te voorzien van nadere informatie zodat wij je beter van dienst kunnen zijn. Welke foutmelding krijg je als je probeert te bellen? Heb je dit probleem enkel op één locatie of heb je hier last van ongeacht je locatie?

Groetjes,

Arie
Hallo,

Als ik probeer te bellen krijg ik vaak de melding: mobiel netwerk niet beschikbaar.
Ik heb inmiddels al een paar keer bereik gehad.
Bij mij thuis meestal niet. tijdens mijn reis in de trein ook bijna nergens.

groeten,


Martijn Donker
Reputatie 5
Badge +10
Hoi martijndonker,

Dat het bereik in de trein niet altijd even goed is, is te verklaren. Om na te gaan of het probleem plaatsgerelateerd is, ben ik benieuwd of je deze bevindingen ook op andere plekken ervaart. Kan je dit aan ons doorgeven?

Groetjes,

Alex
Ja ik weet dat KPN niet overal bereik heeft, maar dit is wel heel slecht en daar heb ik geen last van als ik de simkaart in mijn nokia telefoon heb. wel dus in mijn nieuwe samsung galaxy gio. Dan zou het dus aan het toestel liggen maar dan zou ik graag ook willen weten wat ik hieraan kan doen.

Waar het in het in elk geval een slechte verbinding heeft is:
Beverwijk, amstelstraat.
Groningen, Oppenheimstraat.


vriendelijke groet,


Martijn Donker
Reputatie 5
Badge +10
Hoi martijndonker,

Ook je toestel heeft invloed op je bereik. We kunnen hier helaas niets aan doen.

Groetjes,

Alex

Reageer