.

Mobiel internet werkt niet iPhone 11, wat nu?

  • 29 July 2023
  • 10 reacties
  • 85 Bekeken

Mijn mobiele netwerk doet het niet op mij Iphone 11, heb dit meerdere keren aangegeven en er wordt niks meegedaan. Ik moet nu in mijn oude mobiel mijn simkaart plaatsen en daarmee hotspot aan doen om internet te krijgen op mijn Iphone 11. Wordt er langzaamaan moe van, wordt heletijd van het kastje naar de muur gestuurd!


10 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Is er tijdens dat contact nooit gesproken over de omruil actie die Simyo hanteert?

Daar heb ik nog nooit van gehoord

Zou u mij kunnen vertellen wat dit inhoud?

Reputatie 7
Badge +6

Een tijdje geleden waren er een aantal klanten met een iPhone 11 met vergelijkbare problemen, Simyo (KPN) en Apple konden dit probleem niet oplossen.

uiteindelijk is er door Simyo een omruil actie aangeboden iPhone 11 inruilen voor een iPhone 12.

vreemd dat hier niet over is gesproken tijdens jouw contact, een moderator gaat hier op zijn vroegst maandag middag op reageren.

Dankuwel voor de opheldering! Zal er ook achteraan gaan

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Endi,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je mobiele internet niet werkt!

Wat @Ron H zegt klopt inderdaad (bedankt!). Wij hadden destijds een lijst met klanten die in aanmerking kwamen hiervoor, deze klanten hebben toen ook een e-mail van ons ontvangen met de stappen die er gevolgd zouden moeten worden. Heb je hier een e-mail over gekregen? 

Groetjes,
Roeqajja

Hi Roeqajja,

 

ik heb daar geen mail over gekregen.

 

 

Reputatie 7

Moest je je destijds als klant niet aanmelden, waarna je op de lijst werd meegenomen? Dit wordt een zogenaamd piep-systeem genoemd.
Simyo weet natuurlijk niet van welke mobiele telefoon haar klanten gebruik maken.

Dit werd mij ook verteld een paar maanden geleden dat ik op de lijst zou komen, badat ik had aangegeven dat ik een Iphone 11 had.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Endi,

Bedankt voor je reactie. Wat jammer dat er verder geen actie is ondernomen! 

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens en jouw iMEI nummer van de iPhone? Dan zal ik dit meteen even voorleggen bij de desbetreffende afdeling om te controleren of je inderdaad in aanmerking komt voor de omruilactie. 

Groetjes,
Amy

Reageer