Skip to main content
Graag wil ik huidige en potentiele gebruikers van Simyo erop attenderen dat je nogal wordt misleid door deze club en kunt rekenen op een slecte service. 't Meest vervelende is dat je zomaar wordt afgesloten en dat het minimaal 48 uren duurt voordat je opnieuw bent aangesloten. dit, terwijl je gebruik maar van 'Automatisch Opwaarderen' met n.b. 50 Euro. Volgend de reclame zou je nooit zonder prepaid beltegoed zitten. Nou, vergeet 't maar. Ben al 3 maal afgeloten terwijl er voldoende saldo is op mijn bankrekening. Je kunt niet bellen want ze behandelen enkel e-berichten. Je dient dan je klacht in en krijgt een nummer toegewezen. Dat kreeg ik gisterenmorgen en nu 24 uur laten niets gehoord en nog steeds afgesloten.

Allemaal echt vervelend en vreselijk onprofessioneel.
Yep, heb hetzelfde gehad. Was op zich wel blij dat ze blokkeerden want het had net zo goed kunnen komen doordat telefoon gestolen was.



Maar het is een drama om weer in de lucht te komen. Simyo liet hier nogal wat steken vallen. Kostte zeker dag of 4.
Hoi Kwaad,



Ik zie dat mijn collega al in jouw topic heeft gereageerd. We zullen dan ook dat topic aanhouden om je vragen te beantwoorden. Het probleem van bovenstaande klant is niet helemaal hetzelfde als jouw situatie. Ik wil je dan ook vragen (zoals je al hebt gedaan inmiddels) in je eigen topic te reageren.



Uiteraard snap ik dat het vervelend is als je te maken hebt met een probleem. Het is aan ons om het dan zo goed mogelijk op te lossen. Misschien lukt dat niet altijd, maar we proberen het in ieder geval wel. We gaan jouw situatie in dat topic dan ook weer oppakken. Dan blijft het forum ook lekker overzichtelijk 🙂.



Wel vreemd dat de reactie van de Lucy Maarse in 2012 niet is beantwoord in dit topic, maar er is gelukkig later wel gereageerd in dit topic.



Groetjes,



Alex
Alex,



Zie niet in waarom ik niet zou mogen reageren. Het linkje naar deze topic werd als "gerelateerde topic" onder mijn eigen topic gezet. Dus de relatie tot deze topic maken jullie toch echt zelf. Beetje raar dat je dan vervolgens vraagt om niet te willen reageren. Ken je de uitdrukking : aai poesje, weg kat?



Bovendien was ik wel degelijk afgesloten en na veel te lange tijd weer aangesloten. Dat is toch iets waar Lucy ook over klaagt???



Ik snap je toch echt niet.....



Jij verwijst ook naar mijn actuele topic. Dat is trouwens een nieuw en heel ander probleem. Misschien dat daar jouw denkfout ligt?





Misschien dat je eens aandacht kunt besteden aan de vragen die ik daar stel? Want die zijn nog steeds niet beantwoord.



Zou jammer zijn als dat topic net zo lang onbeantwoord blijft als die van Lucy
Hoi Kwaad,



Je hebt een punt hoor. Dat een topic zo lang onbeantwoord blijft is redelijk uitzonderlijk. We proberen daar heel scherp op te letten. We zullen zeker aandacht besteden aan jouw topic. Ik of een andere moderator zal zo snel mogelijk op je nieuwe vragen en opmerkingen in gaan 🙂.



Groetjes,



Alex







Groetjes,



Alex

Reageer