Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Graag uw reactie, bij voorbaat dank.
Beste antwoord door Ron H
Bekijk originele reactieBeste antwoord door Ron H
Bekijk originele reactieIk heb hetzelfde probleem als Dick hierboven. Ik las dat jullie hem gratis een nieuwe simkaart hebben toegestuurd. Graag ontvang ik ook een nieuwe simkaart.
Alvast bedankt!
RicoK, dank voor je reactie. Nee nog geen kruistest gedaan, maar het probleem is dat misschien 80% van de gesprekken wel goed verlopen, maar dat bij sommige gesprekken de verbinding herhaaldelijk wordt verbroken. Dus dan zou ik met die kruistest gedurende 2 of meer weken veel gesprekken moeten voeren om e.e.a. te testen, en dat is lastig.
Ik heb wel mobiel opnieuw opgestart etc., maar het probleem bleef terugkomen.
Hoi Henk,
Welkom op ons forum!
Erg vervelend dat je verbinding af en toe wegvalt! Heb je dat overal of alleen op één plek?
Om na te gaan waar het probleem door wordt veroorzaakt, is het wel belangrijk dat je een kruistest doet. Dan kunnen we namelijk kortsluiten of het probleem wordt veroorzaakt door het toestel, het netwerk of onze simkaart. Dat is mij namelijk nog niet duidelijk
Soms is een reset van je simkaart op ons netwerk ook al voldoende! Dat zal ik in ieder geval gelijk even voor je doen. Een vervangende simkaart kost namelijk € 5,- en misschien is het helemaal niet nodig om je een nieuwe toe te sturen!
Kun jij je toestel uitzetten en over een kwartier weer aanzetten? Laat even weten of dit heeft geholpen 😇
En als de verbinding wordt verbroken, valt je netwerk dan echt helemaal weg of wordt het gesprek alleen gestopt? Wordt het dan gestopt aan jouw kant of aan de kant van de ontvanger? Gebeurt dit zowel met inkomende als uitgaande oproepen? En gebeurt het willekeurig of steeds bij dezelfde telefoonnummers?
Ik hoor het graag van je! 😃
Groetjes,
Bas
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.