.

Beantwoord

Mijn nummerbehoud vindt vandaag plaats, gebeurt dit meteen om 12 uur?

  • 22 March 2015
  • 5 reacties
  • 143 Bekeken

Badge
Hallo iedereen,

Eindelijk is het na 3 maanden zo ver dat ik van die vreselijke T-Mobile weg ben en eindelijk kan genieten van 3G in m'n eigen kleine dorp dankzij Simyo. 23 maart zal mijn nummerbehoud in werking treden en zit ik officieel bij Simyo. Echter vraag ik me af of dit zometeen gelijk om 12 uur in werking gaat of dat dit op een ander moment van de dag plaatsvindt? Ik hoor graag van jullie. Bedankt!
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 22 March 2015, 23:37

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Stef,

Het nummerbehoud wordt uitgevoerd tussen 9 uur en 17:00 uur.

Heb ik je zo goed geholpen?
Badge
Jazeker, dan weet ik in ieder geval wanneer ik het kan verwachten. Krijg ik ook nog ergens een notificatie (bv. via email) als het nummerbehoud is voltooid?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Stef,

Dat merk je als de oude simkaart het niet meer doet en de nieuwe wel.:o
Reputatie 7
Om die reden moet je op de dag van het nummerbehoud dan ook altijd je nieuwe simkaart bij de hand hebben, zodat je deze in je telefoon kunt steken wanneer je merkt dat je geen service meer hebt.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Stefalicious,

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Nummerbehoud. Zo houden we het forum overzichtelijk.

Leuk dat je eindelijk bij Simyo komt 😃 Welkom!

Je nummer wordt inderdaad vandaag tussen 09:00 – 17:30 uur overgezet. Zoals maikel.twinnie zegt:
Dat merk je als de oude simkaart het niet meer doet en de nieuwe wel. :o


Ook RicoK geeft een goede tip:
Om die reden moet je op de dag van het nummerbehoud dan ook altijd je nieuwe simkaart bij de hand hebben, zodat je deze in je telefoon kunt steken wanneer je merkt dat je geen service meer hebt.


Wanneer je nummer is overgezet, ontvang je van ons een sms. Heb je deze al gekregen? :o

@maikel.twinnie & Ricok; bedankt voor de hulp 🙂

Reageer