.

Beantwoord

Mijn nummer is overgezet maar ik kan nog niet bellen en internetten, wat nu?

  • 27 August 2013
  • 3 reacties
  • 390 Bekeken

Ik gistermiddag/ochtend is mijn nummer overgezet op mijn sim kaart met abonnement maar ik ben vandaag nog steeds niet bereikbaar en kan ook niet sms'en bellen of mijn internet gebruiken hoelang gaat dat nog duren??
icon

Beste antwoord door Ernst 28 August 2013, 10:21

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Valerie211, welkom op het Simyo forum!

Ik heb van je reactie even een eigen topic gemaakt. Ik vond dat ie dat wel verdiende.

Je nummer is de 26e overgezet naar Simyo, en je hebt je simkaart ook op de 26e geactiveerd. Helaas levert dat meer dan eens problemen op, aangezien die 2 processen niet verstoord moeten worden :(
Dit heeft ook in de mail gestaan die je vlak voordat je nummer werd overgezet hebt gekregen.

Ik wil je vragen om je toestel eens helemaal uit te zetten en vervolgens weer aan te zetten. Je simkaart zal zich dan opnieuw aanmelden op het netwerk en nu wel verbinding maken.

Mocht dit niet lukken, dan moet je even laten weten of er ook een melding op je telefoon komt; in het scherm, of wanneer je probeert te bellen.
Ik heb hetzelfde probleem, alleen is er bij mijn activering van de simkaart gisteren een storing geweest op internet. Hierdoor heb ik geen bevestiging gekregen van de activering en staat er bij mijn gegevens ook dat mijn bundels niet geactiveerd zijn.
Maar is kan het proces ook niet meer opnieuw doorlopen, omdat ik de simkaart dus al wel geactiveerd heb. Ik heb ook wel verbinding met het simyo netwerk. Maar kan niet bellen en ook niet gebeld worden. Erg vervelend, hoe los ik dit nu op?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Linda veldhuizen,

Op twee plekken heb je je vraag gesteld. Voor de overzichtelijkheid kun je het beste op één plek je vraag stellen. Zo kunnen we je ook sneller helpen. Mijn collega Angela heeft je vraag in je eigen topic nu beantwoord 🙂 Als je nog vragen of opmerkingen hebt, kun je ze daar aangeven. Alvast bedankt 🙂

Reageer