.

Beantwoord

mijn nummer is nog steeds niet geporteerd.

  • 8 November 2012
  • 3 reacties
  • 303 Bekeken

HAllo,

ik had begin augustus een nieuw abbonnement aangevraagd met nummerbehoud. na 2 weken deed mijn oude nummer bij mijn oude provider het niet meer. en ik dacht dat het overgezet was maar dat bleek dus niet zo te zijn (waarschijnlijk simkaart beschadigd). we zijn nu 3 maanden verder ik bel nu met het tijdelijk nummer. ik wil graag mijn oude nummer gebruiken en dat het abonnement in gaat.zodat ik niet buiten mijn bundel bel.

Met vriendelijke groet,

Cindy
icon

Beste antwoord door Arie 9 November 2012, 17:31

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +2
Beste Cindymaring,

Graag vernemen wij bij welke provider je te behouden nummer in dienst is. Wij hebben namelijk een afwijzing gekregen met als reden 'nummer in dienst bij een andere provider'. Laat ons even weten bij welke provider het nummer in dienst is zodat wij een nieuwe aanvraag voor je kunnen indienen.

Groetjes,

Arie
Hallo,

mijn telefoonnummer nummer is bij provider BEN in dienst.


Alvast bedankt.

Groeten,
Reputatie 5
Badge +10
Hoi cindymaring,

Is het telefoonnummer dan nog wel in dienst bij Ben? Of is het wellicht al opgezegd en daardoor niet meer beschikbaar. We hebben je aanvraag vorige keer namelijk bij Ben ingediend. Ik raad je daarom aan om even contact op te nemen met Ben. Graag hoor ik wat we vervolgens voor je kunnen doen.

Groetjes,

Alex

Reageer