.

Beantwoord

Mijn nummer is in gesprek wanneer ik gebeld wordt

  • 29 August 2014
  • 8 reacties
  • 7864 Bekeken

Hallo,

Sinds een paar dagen hoor ik familie en vrienden klagen dat telkens dat ze me proberen te bellen, mijn nummer in gesprek is. Mijn telefoon gaat ook niet over. Ik krijg alleen telkens een melding dat ik een oproep gemist heb. Hoe kan dit verholpen worden?

MVG,

Anja Renkema
icon

Beste antwoord door Naomi 1 September 2014, 17:19

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Wat voor telefoon heb je? Mogelijk is het een instelling van je telefoon.
Een Iphone 4S
Reputatie 4
Badge +10
Hoi anjarenkema, welkom op het Simyo forum!

Wat vervelend dat je niet bereikbaar bent 😞 In je gegevens zie ik staan dat je wel belt met je simkaart. Apart dat je telefoon niet overgaat wanneer je wordt gebeld. Heb je je toestel al eens uit- en aangezet?

Het kan voorkomen dat je onbedoeld contacten op de blokkeerlijst zet. Ik raad je aan om dit even na te gaan in je toestel. Voor de volledigheid heb ik je simkaart gereset. Je simkaart wordt op deze manier opnieuw op het netwerk aangemeld. Wil je hiervoor je toestel even uit- en aanzetten? 🙂 Om er zeker van te zijn dat het niet aan een doorschakeling ligt, kan je bellen naar de code ##002#. Het doorschakelen wordt zo verwijderd.

Als je nog niet bereikbaar bent met deze stappen, wil je dan je simkaart in een ander toestel plaatsen? Ik hoor graag van je wat hier uitkomt of je toestel dan wel overgaat.

Zou je me willen laten weten of het met deze instructie is gelukt? 🙂
Hallo Simyo, 

Ik heb hetzelfde probleem; iedereen die mij belt wordt doorgeschakeld terwijl ik op mijn telefoon al dit soort doorschakel-instellingen uit heb staan. Hoe zou dit opgelost kunnen worden?

Met vriendelijke groet, 
Lisette
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Lisette23, welkom op het Simyo forum :)

Waar wordt iedereen naar toe doorgeschakeld als je gebeld wordt?

De tip van -Naomi, bellen naar ##002#, verwijdert echt álle bestaande doorschakelingen.
Heb je dit al geprobeerd? Als iedereen, zonder uitzondering, nu bijvoorbeeld bij je voicemail uitkomt kan het zijn dat je per ongeluk een 'niet storen' modus aan hebt staan.
Bij een iPhone is dat te zien aan een maantje bovenin je scherm. Bij sommige Android toestellen heet het Niet Storen en kan hij er zo uit zien:
http://i61.tinypic.com/nmcefm.png
Kan dit het zijn, denk je?
Hoi Ernst,

Dat nummer bellen heb ik al gedaan, ook heb ik gecheckt of ik niemand geblokkeerd heb en of ik een "niet-storen" modus heb aanstaan. Maar nog steeds krijgen mensen te horen "dit nummer is in gesprek"...
Het is opgelost op de een of andere manier!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Lisette23,

Dan heeft er iets toch gewerkt 😮 Super!

Als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden.

Reageer