.

Beantwoord

Mijn mobiel netwerk is niet meer beschikbaar. Wat nu?

  • 9 December 2016
  • 6 reacties
  • 276 Bekeken

Badge
Ik kan ineens niet meer bellen sinds vanmorgen.
Ik krijg de melding: mobiel netwerk niet beschikbaar.
Whatsapp doet het wel.
icon

Beste antwoord door Caspar 9 December 2016, 17:02

Bekijk originele reactie

6 reacties

Heb je al eens je telefoon uitgezet, 10 minuutjes gewacht en dan weer aangezet?

Whatsapp doet het wel, dus er is wel een netwerk beschikbaar of je zit op Wifi.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Stefanie1980,

Welkom op 't forum :D

Wat vervelend dat je opeens niet meer kunt bellen en de melding krijgt dat het mobiel netwerk niet beschikbaar is.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en een reset uitgevoerd. Hiermee worden alle instellingen opnieuw aangemeld op het netwerk. Jij hoeft nu alleen even voor 10 minuten je toestel uit te doen. Probeer het daarna nog eens. Kan je nu weer bellen en kan je weer verbinding maken met het netwerk? Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar
Badge
Hoi! Bedankt voor de reactie's. Ik kan inmiddels weer bellen! :-)

Groetjes Stefanie
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Stefanie1980,

Ah, top! Dan heeft de reset zijn werk gedaan. Graag gedaan.

Wanneer je nog vragen hebt, weet je ons te vinden :D

Groetjes,
Caspar
Badge
Hoi Caspar, nou ik heb een nieuwe telefoon en nu ben ik telkens niet bereikbaar.
Dat is toch raar? Mensen die mij willen bellen krijgen te horen dat mijn nummer niet bereikbaar is en worden doorgeschakeld naar mijn voicemail. Vervolgens, 2 uur later, krijg ik pas een sms dat ik een voicemailbericht heb.
Whatsapp functioneert wel.


groetjs Stefanie
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Stefanie1980,

Balen dat je nog steeds niet goed bereikbaar bent!

Aangezien je nu een nieuwe telefoon hebt en dit probleem blijft bestaan, zal ik je een nieuwe simkaart toe sturen.

Normaal gesproken kun je een vervangende simkaart bestellen via Mijn Simyo onder het tabblad Instellingen > Simkaart. Maar omdat je al een tijdje last hebt van dit probleem zal ik 'm uit coulance gratis opsturen.

Nadat je de simkaart hebt ontvangen kun je de meegestuurde instructies volgen om 'm te activeren. Als je hier extra hulp bij nodig hebt, dan kun je ons dit laten weten.

Ik wens je alvast prettige feestdagen toe. :D

Groetjes,
Asma

Reageer