.

Beantwoord

Mijn mobiel geeft aan: niet aangemeld bij netwerk. Hoe kan dat?

  • 2 December 2014
  • 6 reacties
  • 376 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Hallo mensen,

Als ik mijn simkaart in 2e hands note 2 doe en start hem op. Moet ik netjes de pincode invoeren maar als ik dan wil bellen geeft die aan " Niet aangemeld bij netwerk" en kan ik dus niet bellen. Als ik de sim kaart in me S3 doe dan doet die het wel. Ik snap niet waarom ik niet van mobiel kan wisselen? Ligt het probleem bij de mobiel of aan de sim kaart? 

Groeten Wiebe
icon

Beste antwoord door RicoK 2 December 2014, 15:37

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Is de 2e hands Note 2 simlock vrij? Het heeft er zo afgaande op hetgeen je aangeeft alle schijn van dat de Note 2 niet vrij is van een simlock.
Is de 2e hands Note 2 simlock vrij? Het heeft er zo afgaande op hetgeen je aangeeft alle schijn van dat de Note 2 niet vrij is van een simlock.
 

Goed idee! ik ga kijken of dat werkt 🙂 alvast super bedankt!
Reputatie 7
Of dat werkt? Huh?!?

Als de Note 2 niet simlock vrij is zul je deze eerst simlock vrij moeten (laten) maken. In de regel kun je van de provider waar de Note 2 was aangekocht na een maand of 12 een unlockcode aanvragen.
Of dat werkt? Huh?!?

Als de Note 2 niet simlock vrij is zul je deze eerst simlock vrij moeten (laten) maken. In de regel kun je van de provider waar de Note 2 was aangekocht na een maand of 12 een unlockcode aanvragen.


Ik heb geen idee om die simlock vrij is. Die kans zit erin. Ik heb de mobiel gekregen van me oom en die heeft hem waarschijnlijk gekocht in australie. Ik zou niet weten welke provider dat was maar ik kan hem hier toch gewoon simlock vrij laten maken? 

Mvg
Reputatie 7
Alles kan......:p. 
Reputatie 5
Badge +11
Hi note, welkom op het Simyo forum :)

Ik heb dit topic met je vraag even in het subforum Bellen gezet. Andere forumgebruikers kunnen zo makkelijker hun antwoord vinden.

Je zou even bij een belwinkel kunnen navragen of zij 'm simlock vrij kunnen maken. Hou je ons op de hoogte?

RicoK, dank je voor je assistentie!

Reageer