.

Beantwoord

Mijn huidige sim doet het niet, wanneer wordt mijn nummerbehoud afgerond?

  • 13 March 2015
  • 6 reacties
  • 236 Bekeken

Mijn vraag is wanneer mijn nummerbehoud volledig word afgerond aangezien mijn huidige simkaart is gestopt ivm overstappen naar simyo en ik geen onnodige kosten wil maken met het gebruik van mijn tijdelijke nummer.
Op status overstap nummerbehoud is alleen stap 4/4 nog niet volbracht en er staat bij dat dat uiterlijk nog een maand kan duren waar ik absoluut niet op zit te wachten aangezien ik nu niet bereikbaar ben op mijn oude nummer?

mvg, ramon
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 15 March 2015, 18:19

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo (naam onbekend),

Welkom bij Simyo.

Allereerst is het niet verstandig je aan te melden met de nummer. Een moderator zal dit z.s.m. veranderen in verband met je privacy.

Stap 4/4 is denk ik het overzetten?
Heb je nog een contract lopen?
Wanneer zou je nummer overgezet worden volgens de mail's die Simyo je heeft gestuurd?

Graag je reactie.
Hallo Maikel,

idd het is alleen stap 4/4 het overzetten en de datum die in de mail genoemd word is 2april. Mijn huidige abonnement is blijkbaar stop gezet want ben op dat nummer niet meer bereikbaar. 
Ik vind het toch best vervelend dat het zo lang moet duren voordat ik pas gebruik kan maken van mijn oude nummer aangezien ik daar nu ook niet bereikbaar op ben.
Ook zit ik er niet op te wachten dat ik straks een hoge rekening heb door het gebruik van het tijdelijke nummer.
Ik had verwacht dat de overgang toch wel iets vloeiender zou verlopen.

Mvg Ramon
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Ramon,

Wat raar dat je nummer op 2 april wordt overgenomen en je oude provider je heeft afgesloten.
het beste kun je contact opnemen met je oude provider en Sinyo zal gewoon volgens afspraak het nummer op 2 april overzetten.

Een reden zijn dat je niet meer kunt bellen bij je oude provider is mogelijk dat je een factuur niet hebt betaald maar hiervoor moet je contact opnemen met je oude provider.

Laat je ons weten hoe het afloopt?
Hoi Maikel,

Dat zal niet het geval zijn, alles is namelijk netjes zoals altijd betaald.
Bedankt voor je info.

Mvg Ramon
Reputatie 5
Badge +10
Graag gedaan.

We horen nog wel hoe het afloopt en wat je oude provider heeft gezegd
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Ramon, welkom op het forum van Simyo!

Je forumnaam heb ik voor je aangepast. Het is inderdaad niet verstandig om je 06-nummer te gebruiken i.v.m. met privacy ;)

Leuk om te zien dat maikel.twinnie je zo goed heeft geholpen 😃 Topwerk maikel.twinnie!

In je gegevens staat inderdaad dat je nummer op 2 april wordt overgezet. Tot deze datum hoor je nog met de simkaart van je oude provider te kunnen bellen. Goed dat je even contact opneemt met je oude provider.

Geef je door of het lukt? 🙂

Reageer