.

Beantwoord

Men hoort aan de andere kant alleen ruis. Hoe kan dat?

  • 5 April 2018
  • 2 reacties
  • 1661 Bekeken

Beste meneer/mevrouw,

Sinds ik een nieuwe iPhone 7 heb gaat het vaak mis met bellen. De meeste mensen verstaan mij niet als ik hun bel, terwijl ik hen wel kan horen. Eerst dacht ik dat dit aan mijn iPhone lag. Dit lijkt me echter niet het geval aangezien ik wel spraakmemo's kan sturen, en op whatsapp kan bellen waar mensen mij ook verstaan. Op dit forum stonden al een paar vergelijkbare vragen. Ik kon uit de antwoorden echter niet halen wat nu de precieze oplossing is. Misschien moet mijn simkaart gereset worden? Zou iemand van jullie mij daarbij kunnen helpen?

Met vriendelijke groet,

Theun Winter
icon

Beste antwoord door Jihane 6 April 2018, 09:53

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Beste Theun,

Op tweakers regent het klachten, er staan ook wel suggesties tussen (zonder hoesje, 4G uit etc.)

Lees het maar eens rustig door, het schijnt toch aan het toestel te liggen... https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1742567
Reputatie 7
Badge +10
Hi Theun,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat ontzettend irritant, zeg! Als je aan het bellen bent, wil je natuurlijk gewoon dat de ander jou hoort. Dat is de helft van het nut van een telefoongesprek. Het klínkt alsof het het een toestel-issue is, zoals Frans ook aangeeft. Weet je hoe je daar het snelste achter kunt komen? Door je simkaart in een ander toestel te stoppen en dan een telefoongesprekje te voeren. Als het dan allemaal vlekkeloos verloopt, weet je dat het geen simkaartprobleem is. Merk je dan óók problemen op? Dat is dan een aanwijzing voor dat het aan de simkaart kan liggen.

Laat je me weten wat er uit deze test blijkt? Op basis daarvan kunnen we dan samen een oplossing bedenken.

@ Franswon, dankjewel voor de extra informatie!

Groetjes,
Jihane

Reageer