.

Beantwoord

Melding buiten servicegebied, hoe kan ik weer bellen en gebeld worden?

  • 28 August 2014
  • 3 reacties
  • 3285 Bekeken

Ik krijg als ik wil bellen de melding dat het buiten het servicegebied ligt. Mensen kunnen mij ook niet bellen, zij krijgen meteen voicemail, die ik niet ingesteld heb, dat het toestel niet in gebruik is, terwijl ik een abonnement heb. Dit is al twee weken aan de gang. Hoe en wanneer kan dit opgelost worden? Met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Naomi 29 August 2014, 13:21

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Amaseland,

Welkom op het forum van Simyo :D

Je topic heb ik even verplaatst naar het onderwerp Bellen. Andere forumleden kunnen je vraag op deze manier sneller terugvinden en ook geholpen worden :)

Heel vervelend dat je niet kan bellen en niet gebeld kan worden 😞 Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Heb je je toestel al eens uit- en aangezet en geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren? Ik raad je aan dit even te doen. Je simkaart heb ik voor de volledigheid ook gereset. Het is belangrijk dat je hiervoor je toestel eenmalig uit- en aanzet.

Mocht het niet helpen, dan hoor ik graag van je of je binnen en/of buiten geen service hebt. En of je dit op één locatie hebt, met de volledige postcode. Zou je de simkaart ook even in een ander toestel kunnen testen en laten weten wat je dan merkt? 🙂
Uitgezet, simkaart eruit en erin, aangezet ... Doet het weer
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Amaseland,

Super om te horen dat je weer kan bellen! Mocht het nog een keer voorkomen, dan raad ik je aan iets sneller aan de bel te trekken 😉 We staan altijd klaar om je zo goed mogelijk te helpen.

Graag tot ziens op het Simyo forum 😃

Reageer