.

Beantwoord

Makkelijk overstappen van Simyo naar Simyo?

  • 11 October 2012
  • 3 reacties
  • 274 Bekeken

Na al vele jaren trouwe LowCall en nu dus Simyo gebruiker te zijn wou ik 1 van mijn aansluitingen  " even"  aanpassen van een prepaid pakket, naar een abonnement. Aangezien dit niet op een makkelijke manier kon, heb ik een nieuwe simkaart en nummer aangevraagd en gekregen. Tevens heb ik nummer behoud aangevraagd. Nu kreeg ik de volgende mededeling:

"Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer  op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.

De reden opgegeven door je vorige provider is: simnummer onjuist "

Maar jullie zijn toch mijn vorige provider? en ik heb mijn juiste simnummer opgegeven.

Het advies was:

"Wil je alsnog je nummer behouden, dan verzoeken wij je ons de juiste gegevens te verstrekken zodat wij een nieuwe aanvraag kunnen indienen. Heb je vragen over de afwijzing, neem dan contact op met je vorige provider."

Nou hier ben ik en bij deze dus de vraag..Help wat moet ik doen? en vooral hoe?

Alvast bedankt.


 
icon

Beste antwoord door Alex 15 October 2012, 12:40

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi RubenH,

Volgens onze gegevens heb je een simkaartnummer van een andere provider ingevoerd. Een Simyo simkaartnummer telt altijd 8 cijfers. Ik heb dit zojuist voor je laten aanpassen. Je ontvangt vanzelf weer emails met informatie over je nummerbehoud aanvraag.

Groetjes,

Alex
Ik kwam er achter dat als je ook de letter invoerd die op de simkaart staat, er e.e.a niet goed wordt opgepakt door het systeem. Misschien dat de website kan worden aangepast, dat deze niet in de war raakt van de letters.

Ik heb nu de juiste gegevens gemaild naar porteringen@simyo.nl en hoop dat jullie er uit komen.
Badge +2
Beste Sixeight,

Wij hebben dit inderdaad al doorgegeven. Bij de volgende release van de site zal worden aangegeven dat je alleen de cijfers van het simkaartnummer moet invullen. In ieder geval bedankt voor het meedenken!

Groetjes,

Arie

Reageer