Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactiemail over simkaartnr
Ik heb 2x een mail gestuurd over een door mij verkeerd doorgegeven simkaartnr. Hier wordt niet op gereageerd. Nu krijg ik een mail dat mijn nummerbehoud is afgewezen. Ja logisch...Maar op die mail kan ik niet reageren! De klantenservice kost alleen maar geld en is niet bereikbaar. Ik ben benieuwd of dit forum wat oplevert!
Welkom op het forum cpignato,
Je kunt het juiste simkaartnummer eventueel ook naar mij toesturen in een privé bericht. Dan zorg ik dat er opnieuw een nummerbehoud aanvraag wordt gedaan. Je kunt het juiste simkaartnummer ook mailen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email]
Graag hoor ik wat ik voor je kan doen.
Groetjes,
Alex
Je kunt het juiste simkaartnummer eventueel ook naar mij toesturen in een privé bericht. Dan zorg ik dat er opnieuw een nummerbehoud aanvraag wordt gedaan. Je kunt het juiste simkaartnummer ook mailen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email]
Graag hoor ik wat ik voor je kan doen.
Groetjes,
Alex
Hallo Alex,
Naar dat mailadres heb ik al 2x gemaild en heb ik geen reactie gekregen. Ik weet niet hoe ik een privebericht moet sturen.
Naar dat mailadres heb ik al 2x gemaild en heb ik geen reactie gekregen. Ik weet niet hoe ik een privebericht moet sturen.
Hey cpignato,
Volgens onze gegevens is de aanvraag reeds correct ingediend via de persoonlijke pagina. Het is niet meer nodig om te reageren op de email die je van onze afdeling porteringen hebt ontvangen.
Volgens onze gegevens is de aanvraag reeds correct ingediend via de persoonlijke pagina. Het is niet meer nodig om te reageren op de email die je van onze afdeling porteringen hebt ontvangen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.