.

Beantwoord

mail over simkaartnr

  • 14 November 2012
  • 3 reacties
  • 204 Bekeken

Ik heb 2x een mail gestuurd over een door mij verkeerd doorgegeven simkaartnr. Hier wordt niet op gereageerd. Nu krijg ik een mail dat mijn nummerbehoud is afgewezen. Ja logisch...Maar op die mail kan ik niet reageren! De klantenservice kost alleen maar geld en is niet bereikbaar. Ik ben benieuwd of dit forum wat oplevert!
icon

Beste antwoord door Alex 15 November 2012, 11:04

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum cpignato,

Je kunt het juiste simkaartnummer eventueel ook naar mij toesturen in een privé bericht. Dan zorg ik dat er opnieuw een nummerbehoud aanvraag wordt gedaan. Je kunt het juiste simkaartnummer ook mailen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email]

Graag hoor ik wat ik voor je kan doen.

Groetjes,

Alex
Hallo Alex,
Naar dat mailadres heb ik al 2x gemaild en heb ik geen reactie gekregen. Ik weet niet hoe ik een privebericht moet sturen.
Reputatie 2
Badge +1
Hey cpignato,

Volgens onze gegevens is de aanvraag reeds correct ingediend via de persoonlijke pagina. Het is niet meer nodig om te reageren op de email die je van onze afdeling porteringen hebt ontvangen.

Reageer