.

Beantwoord

Mail gehad internet gebruik

  • 28 January 2014
  • 1 reactie
  • 222 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 18 reacties
Kreeg vanmorgen netjes een mail dat mijn zoon van zijn 200mb ruim de helft al heeft verbruikt. Netjes wat een service. Maar wat nou zo vreemd is dat ik gister tijdens het installeren van zijn nieuwe mobiel heb gekeken via de app waar zijn verbruik op staat dat hij nog 145 Mb had staan. En na het mailtje keek ik en stond er nog maar 63 MB over. Wel vreemd dat als zijn mob die het hele weekend leeg was nu na een nacht (gisteravond pas internet er op gekregen ) dan zoveel verbruikt!
Weet dat jullie de t verbruik niet steeds doorgeven maar dit is wel erg veel ineen.
Hij doet er amper wat mee, vrienden zeiden al waarom krijg jij een nieuw mobiel je doet er nooit wat mee?
Hoe kan dit?? Andere maanden amper verbruik gehad.
icon

Beste antwoord door Ernst 29 January 2014, 11:46

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Kolk,

Er lijken hier 2 zaken te spelen die van invloed zijn op hetgeen je aangeeft.
Als eerste hebben we de vertraging waarmee de verbruiksgegevens worden verwerkt. Op het moment dat je de app checkt, kan er alweer verbruik zijn geweest wat nog niet geregistreerd is.
En juist dat is het tweede punt; je was bezig een nieuwe telefoon te installeren. Dat kost nu eenmaal data. Er worden apps geïnstalleerd, het besturingssysteem krijgt een update, de telefoon en apps worden het en der aangemeld, en daar kunnen we helaas niet tegen doen 😞

Reageer