.

Beantwoord

Lowcall aansluiting spontaan opgezegd

  • 19 July 2013
  • 5 reacties
  • 5628 Bekeken

Ik kreeg een email van een marktonderzoekbureau over de beëindiging van mijn abonnement. Maar ik heb niets opgezegd! Ik keek meteen in de settings van mijn abonnement en daar stond dat ik mijn abonnement per 27-7 heb stopgezet. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Natascha 27 September 2013, 11:11

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Gespleten persoonlijkheid?


Alle gekheid op een stokje - dit is wel bijzonder vreemd en ik hoop niet dat je identiteit door een kwaadwillende figuur is gehackt.
Simyo gooit je sim eruit als je hem niet gebruikt. Zonder waarschuwing. Heel vreemd en klantonvriendelijk. Deze sim hoort bij een track&trace systeem en is dus erg belangrijk als mijn auto gestolen wordt. Ik bepaal zelf of  ik ermee bel of niet. Ooit hem ik hem nanelijk aangeschaft tegen betaling. Dus Simyo, gedraag je voortaan een beetje naar je klanten toe.
Badge +1
Maar dan is het een prepaid kaartje?
Als je deze een half jaar niet gebruikt krijg je eerst een mailtje of sms
gebruik je hem dan nog niet word je kaartje geblokeerd.
het lijkt me niet als je een abbo hebt dat deze geblokeerd word
Reputatie 7
Badge +9
Ik ben net als Scotsman en erickiel ook maar een klant. Ik verwacht een antwoord met de volgende strekking van een Simyo Moderator.

Zoals ELKE provider moet een prepaid aansluiting actief gehouden worden. Bij de ene provider moet je daarvoor opwaarderen en bij de andere provider moet je daarvoor zelf bellen of een sms versturen van die simkaart.

Om dat maar even te laten zien heb ik even wat voorwaarden snel doorgelopen en het volgende lijstje opgesteld:
Kruidvat: elke 12 maanden opwaarderen.
Toggle Mobile: Zoals elke 3 maanden opwaarderen als gebruiken.
GT Mobile: elke 6 maanden gebruiken.
Lebara Mobile: elke 6 maanden opwaarderen.
hollandsnieuwe: elke 3 maanden opwaarderen.
Simyo: elke 6 maanden gebruiken.
Dirk Bas Digros Mobiel: elke 3 maanden gebruiken, elke 12 maanden opwaarderen.

en zo kan ik nog wel even doorgaan! Zoals je kan zien: allemaal elke x maand opwaarderen en/of gebruiken! Het is ook wel logisch, want het netwerk moet ergens van betaald worden....

Tijdens het aanschaffen ging je met de voorwaarden akkoord waarin staat:
[..]
1:4 Duur van de overeenkomst voor een Aansluiting
[..] 
3. De overeenkomst voor een Aansluiting eindigt indien U in een aangesloten periode van zes Maanden geen actief gebruik hebt gemaakt van de Aansluiting. Het ontvangen van verkeer op een Aansluiting is geen gebruik van de Aansluiting.
[..]


U komt dit artikel uit de voorwaarden niet na door uw prepaid aansluiting niet te gebruiken. Simyo beëndigd dus de aansluiten zoals in de voorwaarden (die bij ELKE prepaid aansluiten in een vorm bestaat!) staat.
Badge +6
Ik kreeg een email van een marktonderzoekbureau over de beëindiging van mijn abonnement. Maar ik heb niets opgezegd! Ik keek meteen in de settings van mijn abonnement en daar stond dat ik mijn abonnement per 27-7 heb stopgezet. Hoe kan dit?

Hoi Ernst1963,

Het abonnement is beëindigd omdat er langere tijd geen gebruik is gemaakt van het abonnement. Er is een e-mail gestuurd om je er aan te helpen herinneren dat je abonnement zou komen te vervallen. Ik zie dat je gebruik maakt van het abonnement en dat de opzegging is terug gedraaid 🙂.

@Scotsman, Erickiel & Groentjuh bedankt voor het meedenken.

Reageer