.

Beantwoord

Kunnen jullie helpen met mijn nummerbehoud?

  • 1 October 2014
  • 1 reactie
  • 248 Bekeken

Een aantal dagen geleden heb ik nummerbehoud aangevraagd, maar dit werd door mijn vorige provider niet goed gekeurd. Dit in verband dat er pas twee maanden van te voren het nummer overgezet mag worden. Mijn nummer mocht vanaf 25 september overgezet worden naar Simyo. Nu probeer ik weer nummerbehoud aan te vragen, maar dit lukt mij niet. Kunnen jullie mij helpen?
icon

Beste antwoord door Ernst 2 October 2014, 14:16

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Aukelien94, welkom op ons forum!

Ik heb je vraag even verplaatst naar forumonderdeel Nummerbehoud. Daar past ie volgens mij precies tussen ;)

Jouw aanvraag voor nummer is inderdaad afgekeurd. Maar niet omdat je nummer pas twee maanden van te voren mag worden overgezet.
Het is afgekeurd omdat de datum waarop je nummer kan worden overgezet verder dan 60 dagen vanaf nu is. Met andere woorden; je contract is nog niet afgelopen volgens je oude provider.

Mijn vraag is nu; wat zegt je oude provider als je ze hier naar vraagt? Kun je me dat laten weten?

Reageer