.

Beantwoord

Krijg ik een SMS bij een gemiste oproep tijdens vliegtuigstand?


Reputatie 1
Als ik mijn iphone 's avonds in vliegtuig modus zet, krijg ik dan een "gemist gesprek" sms?
B.v.d.

Grt, Marco
icon

Beste antwoord door Jihane 1 July 2016, 15:36

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi MarcoK,

Welkom op het Simyo Forum!

Dat is een goede vraag 🙂 Die 'gemiste oproep'-SMS'jes worden verstuurd vanuit de Voicemaildienst. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat jij wel gebruik maakt van voicemail. Dat is goed! Je kunt instellen dat je die SMS'jes ontvangt. Zodra deze instelling aan staat, ontvang je telkens bij een gemiste oproep ook een SMS om je daarop te attenderen. In het geval vliegtuigstand geldt hetzelfde als bij een telefoon die uit staat: zodra het toestel weer beschikbaar is (dus niet meer op vliegtuigstand staat, of niet meer uit staat) komt het SMS'je binnen rollen.

Kortom: ja! Je krijgt de SMS zodra je je telefoon dan weer beschikbaar stelt.

Heb je nog andere vragen?

Groetjes,
Jihane
Reputatie 1
Hallo Jihane,

Bedankt voor je reactie.
Ik gebruik echter geen voicemail.

Groet Marco
Reputatie 7
Badge +10
Hoi MarcoK,

Aha! Dat is de reden dat je die SMS'jes niet ontvangt. Dergelijke SMS'jes worden namelijk verstuurd vanuit het voicemailsysteem. Als je ervoor kiest om je voicemail aan te zetten, kun je dat doen door te bellen naar 12331. Als je 'm uit wilt zetten, dan bel je naar 12339.

Heb je nog andere vragen?

Groetjes,
Jihane
Reputatie 1
Lees het nog eens terug met de vraag in je achterhoofd,"waar zou deze man zich aan ergeren in onze interactie.

Succes!!!
Reputatie 7
Badge +7
Mijn glazen bol is vorige week gebroken, en de nieuwe staat in back-order,
Geen idee dus.
Reputatie 1
Tja...
Als je zo simpel bent, kan ik je niet helpen Wim.

Misschien moet je gewoon de hooivork weer oppakken.
Reputatie 7
Badge +7
Soms moet je even tot 10 tellen voordat je reageert. Zo ook hier.
En...Wimj12 is geen, Guus kom naar huus....................:)
Reputatie 7
Badge +10
Hoi MarcoK,

Uit je reactie haal ik dat je niet helemaal tevreden bent met het antwoord? 😉 Dat kun je natuurlijk gewoon aangeven! Zullen we alleen wel civiel blijven? Iedereen probeert elkaar hier immers gewoon te helpen.

@ Wimj12 en Friesian: Dank voor jullie reacties!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 1
Beste mensen;

Ik was niet de gene die begon over een glazen bol!!!
Ik heb alleen een suggestie gedaan!!!
Ik ben dus ook niet de persoon die dient te worden aangesproken op zijn manieren.
@wim-huppeldepup Als je het gewoon had teruggelezen, had je mijn ergernis begrepen.
Maar nee... Ik ga geen moeite doen!! ik wil alleen ff de wijsneus uithangen.

"Hoi MarcoK,

Welkom op het Simyo Forum!

Dat is een goede vraag Die 'gemiste oproep'-SMS'jes worden verstuurd vanuit de Voicemaildienst. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat jij wel gebruik maakt van voicemail. Dat is goed!".

IK GEBRUIK GEEN VOICEMAIL!!

I rest my case!! 😠 😠 :@

En verder: Vriendelijke groet!! ;-)
Ik probeer niet te snel te oordelen maar aan onzin heb ik een bloedhekel.
Tja...
Als je zo simpel bent, kan ik je niet helpen Wim.

Misschien moet je gewoon de hooivork weer oppakken.

Mag ik je er op attenderen dat ik op mijn agrarisch bedrijfjuh in mijn leven al heel vaak de hooivork op heb gepakt?
Ik zou kunnen vragen wat je wilt insinueren......

Ik probeer niet te snel te oordelen maar aan onzin heb ik een bloedhekel.

Interessante opmerking.....

Paerdjuh neemt een diepe zucht en gaat verder. 🆒
Reputatie 1
Nog zo 1 die niet vooraan heeft gestaan bij het uitdelen van verstand.
Ik ben niet aan het jij-bakken.
Maar laat dit topic alsjeblieft liggen.
Ik reageer er zelf hierna iig niet meer op.
Allemaal wijsneuzen die zichzelf veel te serieus nemen maar te beroerd zijn om dat in een antwoord dan ook daadwerkelijk te zijn.
En ik denk dat je wel meer "zou kunnen" maar of de wereld daarin is geïnteresseerd???

Been there, done that, klaar mee!!!

Grt
Ik wilde niet meer reageren maar blijkbaar ben je en respectloos en arrogant. Waar denk je mee bezig te zijn? Heb je niks beters te doen dan anderen te beledigen?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Het gesprek in dit topic begint een nare toon te krijgen. Dit is iets wat we liever niet zien op het forum. Juist omdat het hele idee is dat klanten hier hun antwoorden vinden en een gezellig gesprek kunnen voeren.

Ik ben niet snel geneigd om naar onze huisregels te verwijzen, maar in dit geval blijkt het jammer genoeg wel nodig te zijn. Het is niet de bedoeling om berichten te plaatsen die scheldwoorden bevatten, niks met het beoogde onderwerp te maken hebben of respectloos richting andere gebruikers/de moderators zijn. Helaas moet ik concluderen dat een aantal forumleden zich hier niet aan gehouden hebben.

Om te voorkomen dat hier nog verder op ingegaan kan worden, zal dit topic na mijn reactie gesloten worden.

@MarcoK, ik heb jouw ook een privébericht gestuurd, zou je hiernaar willen kijken alsjeblieft?

Groetjes,
Angela