Skip to main content
antwoord

Krijg geen verificatie sms binnen, wat nu?

  • September 26, 2024
  • 1 reactie
  • 131 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik wilde een account aanmaken via de app Dott (oude Tier). Ik moet mijn telefoonnummer invoeren om een verificatie code te ontvangen. Maar die ontvang ik niet. Via Dott wordt als mogelijke oplossing gegeven om contact op te nemen met de provider om te achterhalen of die verificatie sms-jes toelaat. Toevallig ben ik net overgestapt op Simyo en heb ik nu dit probleem. Moet ik ergens iets activeren? Ik krijg wel sms-jes binnen.

Beste antwoord door Ashley

Hoi @StijnK,

Bedankt voor je bericht. Wat gek dat je geen sms code ontvangt. 

Als je andere sms’jes wel ontvangt ligt het probleem mogelijk bij Dott zelf. Dit hebben we ook eerder bij klanten gezien die via een Whatsapp verificatiecode willen ontvangen. 

Wij hebben hier geen speciale instellingen voor. Ik adviseer de helpdesk van Dott te contacteren hierover.

Groetjes,
Ashley

1 reactie

Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Oud-moderator
  • antwoord
  • September 30, 2024

Hoi @StijnK,

Bedankt voor je bericht. Wat gek dat je geen sms code ontvangt. 

Als je andere sms’jes wel ontvangt ligt het probleem mogelijk bij Dott zelf. Dit hebben we ook eerder bij klanten gezien die via een Whatsapp verificatiecode willen ontvangen. 

Wij hebben hier geen speciale instellingen voor. Ik adviseer de helpdesk van Dott te contacteren hierover.

Groetjes,
Ashley