.

Beantwoord

klantenservice bellen met tijdelijk nummer

  • 14 August 2013
  • 7 reacties
  • 321 Bekeken

Hallo
Ik heb een abonnement afgesloten hier bij Simyo. Nu heb ik gisteren een mail gekregen dat mijn nummerbehoud niet uitgevoerd kon worden met als reden dat mijn oude provider zegt dat mijn abonnement nog loopt to 24-12-2013.
Ik ben hier al tijden mee bezig om dit abonnement af te kopen en dat leek gelukt te zijn. Brief ontvangen met afkoopvoorstel, deze getekend retour gestuurd, bevestiging ontvangen dat de brief aangekomen en verwerkt is, er nog achter aan gebeld voor hoe ik het nu verder moest regelen en er werd mij bij telfort gezegd dat ik nu gewoon een abo kon afsluiten met nummerbehoud en dat het dan klaar was... Niet dus...

Nu wil ik de klantenservice van Simyo even bellen om het verhaal uit te leggen maar weet niet of ik met mijn tijdelijke nummer al gratis kan bellen naar de klantenservice... Omdat alle belkosten nu nog buiten mijn bundel vallen...

Ik heb wel een mail gestuurd naar aanleiding van de afwijzing van mijn nummerbehoud naar Simyo maar ik wil(de) eigenlijk dat mijn nummer morgen of uiterlijkl vrijdag omgezet zou worden (heb dit bij Telfort en Simyo aangeven). Nu ben ik benieuwd hoe snel het dan wel gerealiseerd kan worden.

Groetjes Maayke
icon

Beste antwoord door RicoK 14 August 2013, 10:01

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Volgens mij kun je als Simyo gebruiker, je hebt tenslotte een simkaart van hen, ook al is het met een tijdelijk nummer, gewoon gratis de klantenservice bellen op nummer 1200.
Hai

dank je wel voor je reactie... Het lijkt mij ook... maar omdat er duidelijk staat vermeld het nummer niet te gebruiken tot dat het nummerbehoud is overgezet en je je bundels kunt gebruiken...
Ik ga t wel ff proberen...
Reputatie 7
Graag gedaan.
Volgens mij was het gratis!

Werd erg snel te woord gestaan! En mijn vragen zijn goed beantwoord en mijn verzoeken in werking gesteld!

TOP!
Badge +6
Hoi Maayke,

Allereerst welkom op het forum!

Fijn dat RicoK je al had geholpen met je vraag, bedankt daarvoor RicoK 🙂.

En wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de service aan de telefoon 😃.

Mocht je nog andere vragen en/of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat graag!
Hai

ik zag dat simyo weer nummerbehoud heeft aangevraagd bij telfort (gisteren)... Hoop dat t nu goed gaat en dat telfort gewoon diet wat ze mij beloofd hebben en dat ik.morgen mijn nieuwe telefoon met mijn oude nummer in gebruik kan nemen. (heb namelijk een gewone simkaart van telfort en in mijn nieuwe telefoon moet een kleiner kaartje, die ik van simyo heb gekregen)... Ga straks nog weer Ff bellen met de klantenservice van telfort om er meer druk achter te zetten...
Badge +6
Hai

ik zag dat simyo weer nummerbehoud heeft aangevraagd bij telfort (gisteren)... Hoop dat t nu goed gaat en dat telfort gewoon diet wat ze mij beloofd hebben en dat ik.morgen mijn nieuwe telefoon met mijn oude nummer in gebruik kan nemen. (heb namelijk een gewone simkaart van telfort en in mijn nieuwe telefoon moet een kleiner kaartje, die ik van simyo heb gekregen)... Ga straks nog weer Ff bellen met de klantenservice van telfort om er meer druk achter te zetten...


Hoi Maayke,

Ik zie in het systeem dat er een nieuw verzoek is ingediend bij je huidige provider. Zodra er antwoord is ontvang je terugkoppeling van ons per e-mail.

Reageer