Ik heb een abonnement afgesloten hier bij Simyo. Nu heb ik gisteren een mail gekregen dat mijn nummerbehoud niet uitgevoerd kon worden met als reden dat mijn oude provider zegt dat mijn abonnement nog loopt to 24-12-2013.
Ik ben hier al tijden mee bezig om dit abonnement af te kopen en dat leek gelukt te zijn. Brief ontvangen met afkoopvoorstel, deze getekend retour gestuurd, bevestiging ontvangen dat de brief aangekomen en verwerkt is, er nog achter aan gebeld voor hoe ik het nu verder moest regelen en er werd mij bij telfort gezegd dat ik nu gewoon een abo kon afsluiten met nummerbehoud en dat het dan klaar was... Niet dus...
Nu wil ik de klantenservice van Simyo even bellen om het verhaal uit te leggen maar weet niet of ik met mijn tijdelijke nummer al gratis kan bellen naar de klantenservice... Omdat alle belkosten nu nog buiten mijn bundel vallen...
Ik heb wel een mail gestuurd naar aanleiding van de afwijzing van mijn nummerbehoud naar Simyo maar ik wil(de) eigenlijk dat mijn nummer morgen of uiterlijkl vrijdag omgezet zou worden (heb dit bij Telfort en Simyo aangeven). Nu ben ik benieuwd hoe snel het dan wel gerealiseerd kan worden.
Groetjes Maayke
Beste antwoord door RicoK
Bekijk originele reactie