.

Beantwoord

klanten Service

  • 8 December 2012
  • 6 reacties
  • 221 Bekeken

Badge +3
de klanten Service  is nooit te bereiken de laaste tijd het maakt niet uit hoe laat je beld je hoord steets van allde medewerks zijn in gesprek waneer word dit opgelost dit is heelemaal niks 
icon

Beste antwoord door Wayne 10 December 2012, 16:43

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey huis3,

Je kan hier altijd de actuele wachttijd zien. Op deze manier kan je zelf inschatten of je het een geschikt moment vindt om telefonisch contact met de klantenservice op te nemen.
Badge +3
Hey huis3,

Je kan hier altijd de actuele wachttijd zien. Op deze manier kan je zelf inschatten of je het een geschikt moment vindt om telefonisch contact met de klantenservice op te nemen.
alsl ik daar op klik staat der pagina niet gevonden en ik kom der nog steets niet door kunnen der niet 10 mensen de bij komen bij de klantenservice je komt der gewoon niet door 
Badge +3
alsl ik daar op klik staat der pagina niet gevonden en ik kom der nog steets niet door kunnen der niet 10 mensen de bij komen bij de klantenservice je komt der gewoon niet door 
Reputatie 7
Badge +9
Hey huis3,

Je kan https://"http://www.simyo.nl/service"altijd de actuele wachttijd zien. Op deze manier kan je zelf inschatten of je het een geschikt moment vindt om telefonisch contact met de klantenservice op te nemen.


Nou, de afgelopen weken veel gelezen hier over lange wachttijden.
Heb even gekeken naar de verwachte wachttijd. Aangegeven werd variërend van 30 sec. tot 1.56 minuten. Direct even geprobeerd vanaf mobiel. En warempel.. echt.binnen 2 minuten iemand aan de telefoon. Die Simyomeneer aan de telefoon wist niet goed wat 'ie moest antwoorden.:rolleyes: Krijg ik nu een voorkeursbehandeling of niet? Schiet mij dus maar lek.

Binnenkort weer een keer een vergelijkend warenonderzoek.;)
Badge +3
Hey huis3,

Je kan hier altijd de actuele wachttijd zien. Op deze manier kan je zelf inschatten of je het een geschikt moment vindt om telefonisch contact met de klantenservice op te nemen.


Nou, de afgelopen weken veel gelezen hier over lange wachttijden.
Heb even gekeken naar de verwachte wachttijd. Aangegeven werd variërend van 30 sec. tot 1.56 minuten. Direct even geprobeerd vanaf mobiel. En warempel.. echt.binnen 2 minuten iemand aan de telefoon. Die Simyomeneer aan de telefoon wist niet goed wat 'ie moest antwoorden.:rolleyes: Krijg ik nu een voorkeursbehandeling of niet? Schiet mij dus maar lek.

Binnenkort weer een keer een vergelijkend warenonderzoek.;)
ik kwam der echt niet door ik zat zeker wel 10 minuten aan de telefoon ik kreeg niemand 
Badge +6
Hoi Huis3,

Het is de laatste tijd erg druk met lange wachttijden. Er wordt hier aan gewerkt om dit te verhelpen.
Momenteel is de wachttijd niet zo lang.

Reageer