Beste antwoord door Wayne
Bekijk originele reactieklanten Service
de klanten Service is nooit te bereiken de laaste tijd het maakt niet uit hoe laat je beld je hoord steets van allde medewerks zijn in gesprek waneer word dit opgelost dit is heelemaal niks
Hey huis3,
Je kan hier altijd de actuele wachttijd zien. Op deze manier kan je zelf inschatten of je het een geschikt moment vindt om telefonisch contact met de klantenservice op te nemen.
Je kan hier altijd de actuele wachttijd zien. Op deze manier kan je zelf inschatten of je het een geschikt moment vindt om telefonisch contact met de klantenservice op te nemen.
Hey huis3,alsl ik daar op klik staat der pagina niet gevonden en ik kom der nog steets niet door kunnen der niet 10 mensen de bij komen bij de klantenservice je komt der gewoon niet door
Je kan hier altijd de actuele wachttijd zien. Op deze manier kan je zelf inschatten of je het een geschikt moment vindt om telefonisch contact met de klantenservice op te nemen.
alsl ik daar op klik staat der pagina niet gevonden en ik kom der nog steets niet door kunnen der niet 10 mensen de bij komen bij de klantenservice je komt der gewoon niet door
Je kan https://"http://www.simyo.nl/service"altijd de actuele wachttijd zien. Op deze manier kan je zelf inschatten of je het een geschikt moment vindt om telefonisch contact met de klantenservice op te nemen.
Nou, de afgelopen weken veel gelezen hier over lange wachttijden.
Heb even gekeken naar de verwachte wachttijd. Aangegeven werd variërend van 30 sec. tot 1.56 minuten. Direct even geprobeerd vanaf mobiel. En warempel.. echt.binnen 2 minuten iemand aan de telefoon. Die Simyomeneer aan de telefoon wist niet goed wat 'ie moest antwoorden.:rolleyes: Krijg ik nu een voorkeursbehandeling of niet? Schiet mij dus maar lek.
Binnenkort weer een keer een vergelijkend warenonderzoek.;)
ik kwam der echt niet door ik zat zeker wel 10 minuten aan de telefoon ik kreeg niemandHey huis3,
Je kan hier altijd de actuele wachttijd zien. Op deze manier kan je zelf inschatten of je het een geschikt moment vindt om telefonisch contact met de klantenservice op te nemen.
Nou, de afgelopen weken veel gelezen hier over lange wachttijden.
Heb even gekeken naar de verwachte wachttijd. Aangegeven werd variërend van 30 sec. tot 1.56 minuten. Direct even geprobeerd vanaf mobiel. En warempel.. echt.binnen 2 minuten iemand aan de telefoon. Die Simyomeneer aan de telefoon wist niet goed wat 'ie moest antwoorden.:rolleyes: Krijg ik nu een voorkeursbehandeling of niet? Schiet mij dus maar lek.
Binnenkort weer een keer een vergelijkend warenonderzoek.;)
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.