Hallo,
Sinds enkele maanden ben ik overgegaan van vodafone naar simyo. Ik heb een samsung galaxy S advance gekocht die met de vodafone simkaart goed werkte, maar met simyo heb ik problemen.
Het probleem is dat ik soms lange tijd geen bereik heb gehad. Dan probeer ik te bellen en krijg ik geen gehoor. Na het opnieuw opstarten van mijn telefoon, krijg ik dan opeens allemaal sms'jes en berichten van gemiste oproepen etc. Het komt voor dat ik dan een hele dag niet bereikbaar ben geweest. Dat is natuurlijk niet acceptabel, maar ik weet niet wat ik er aan kan doen.
Kan iemand me hier mee helpen?
Bladzijde 1 / 2
Hoi Baltheros,
Allereerst welkom op het forum van Simyo! :)
Erg vervelend dat dit gebeurt. Om je vanuit Simyo hier mee te kunnen helpen, zou ik je willen vragen om allereerst 'ns je simkaart in een andere telefoon te stoppen en te kijken of je hierin hetzelfde probleem ervaart. Ook raad ik je aan om een keer je simkaart en je batterij uit je telefoon te halen en ze vervolgens weer terug te stoppen en te kijken of dit helpt.
Blijven de problemen bestaan dan zou ik graag willen weten of je deze problemen of één plek ervaart of op meerdere plaatsen en of dit zowel op 2G als 3G gebeurt?
Ik verneem graag je bevindingen! 🙂
Allereerst welkom op het forum van Simyo! :)
Erg vervelend dat dit gebeurt. Om je vanuit Simyo hier mee te kunnen helpen, zou ik je willen vragen om allereerst 'ns je simkaart in een andere telefoon te stoppen en te kijken of je hierin hetzelfde probleem ervaart. Ook raad ik je aan om een keer je simkaart en je batterij uit je telefoon te halen en ze vervolgens weer terug te stoppen en te kijken of dit helpt.
Blijven de problemen bestaan dan zou ik graag willen weten of je deze problemen of één plek ervaart of op meerdere plaatsen en of dit zowel op 2G als 3G gebeurt?
Ik verneem graag je bevindingen! 🙂
Hallo Kim,
Ik heb mijn telefoon opnieuw geinstalleerd, en de batterij en simkaart er ook uit gehad.
Ik heb inmiddels met een andere telefoon geprobeerd, en dat verhelpt de problemen niet. Het probleem treedt op op meerdere plekken, zowel thuis, in de trein, als bij mijn ouders in huis.
Kan er iets mis zijn met de simkaart?
Met vriendelijke groet.
Ik heb mijn telefoon opnieuw geinstalleerd, en de batterij en simkaart er ook uit gehad.
Ik heb inmiddels met een andere telefoon geprobeerd, en dat verhelpt de problemen niet. Het probleem treedt op op meerdere plekken, zowel thuis, in de trein, als bij mijn ouders in huis.
Kan er iets mis zijn met de simkaart?
Met vriendelijke groet.
Hoi Baltheros,
Allereerst welkom op het forum van Simyo! :)
Erg vervelend dat dit gebeurt. Om je vanuit Simyo hier mee te kunnen helpen, zou ik je willen vragen om allereerst 'ns je simkaart in een andere telefoon te stoppen en te kijken of je hierin hetzelfde probleem ervaart. Ook raad ik je aan om een keer je simkaart en je batterij uit je telefoon te halen en ze vervolgens weer terug te stoppen en te kijken of dit helpt.
Blijven de problemen bestaan dan zou ik graag willen weten of je deze problemen of één plek ervaart of op meerdere plaatsen en of dit zowel op 2G als 3G gebeurt?
Ik verneem graag je bevindingen! :)
Dit probleem heeft hier de revue al een gepasseerd, en daar bleek het uiteindelijk ook aan de simkaart te liggen.
Grote kans dat hier hetzelfde aan de hand is.
De klantenservice is vast bereid een nieuwe simkaart op te sturen..toch -Kim? 🙂
Grote kans dat hier hetzelfde aan de hand is.
De klantenservice is vast bereid een nieuwe simkaart op te sturen..toch -Kim? 🙂
Ik heb mijn telefoon opnieuw geinstalleerd, en de batterij en simkaart er ook uit gehad.
Ik heb inmiddels met een andere telefoon geprobeerd, en dat verhelpt de problemen niet. Het probleem treedt op op meerdere plekken, zowel thuis, in de trein, als bij mijn ouders in huis.
Kan er iets mis zijn met de simkaart?
Met vriendelijke groet.
Hoi Baltheros,
Het kan de simkaart zijn, maar het kan ook aan je bereik liggen. Dat moeten we eerst even onderzoeken. Ik heb nu je simkaart even opnieuw op het netwerk gezet. Ik hoor graag van je of dat verbetering geeft.
Groetjes,
Charlene
Hai,
Ik heb precies hetzelfde probleem. Op het moment dat ik niet bereikbaar ben krijg ik soms wel een sms dat ik een nieuw voicemail bericht heb, dus ik heb dan wel gewoon bereik. Maar hij gaat bij mij niet over en ik kan zelf niet bellen.
Als ik vervolgens mijn telefoon opnieuw opstart kan ik weer bellen en gebeld worden.. Ik lees hier dat meerdere mensen er last van hebben. Hoop dat er een oplossing gevonden kan worden.
Ik heb een samsung galaxy s3 mini..
Ik heb precies hetzelfde probleem. Op het moment dat ik niet bereikbaar ben krijg ik soms wel een sms dat ik een nieuw voicemail bericht heb, dus ik heb dan wel gewoon bereik. Maar hij gaat bij mij niet over en ik kan zelf niet bellen.
Als ik vervolgens mijn telefoon opnieuw opstart kan ik weer bellen en gebeld worden.. Ik lees hier dat meerdere mensen er last van hebben. Hoop dat er een oplossing gevonden kan worden.
Ik heb een samsung galaxy s3 mini..
Ik ervaar exact dezelfde problemen. Heb ook een galaxy advance. Ik kon afgelopen vrijdag wel telefoon ontvangen op m'n werk. Blijkbaar heb ik gisteren (maandag) 7 telefoontjes gemist, inclusief voicemail smsjes. Dit was ook op m'n werk. Gisteravond mijn telefoon herstart en ontving alsnog de smsjes.
Ik heb ergens gelezen dat het aan een nieuwe umts kan liggen. Ik ga nu proberen om alleen GSM te gebruiken. Dat betekend wel langzaam internet. Bovendien wordt ik weinig gebeld dus weet ik niet wanneer het probleem weer optreed.
Ik heb ergens gelezen dat het aan een nieuwe umts kan liggen. Ik ga nu proberen om alleen GSM te gebruiken. Dat betekend wel langzaam internet. Bovendien wordt ik weinig gebeld dus weet ik niet wanneer het probleem weer optreed.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Op het moment dat ik niet bereikbaar ben krijg ik soms wel een sms dat ik een nieuw voicemail bericht heb, dus ik heb dan wel gewoon bereik. Maar hij gaat bij mij niet over en ik kan zelf niet bellen.
Als ik vervolgens mijn telefoon opnieuw opstart kan ik weer bellen en gebeld worden.. Ik lees hier dat meerdere mensen er last van hebben. Hoop dat er een oplossing gevonden kan worden.
Ik heb een samsung galaxy s3 mini..
Hoi Joyce198, welkom op het Simyo forum :)
Als ik het goed begrijp heb je soms geen bereik, terwijl je dan stiekem tóch weleens een smsje krijgt van je voicemail. Ik denk dat je dan tóch heel eventjes bereik hebt gehad en meteen daarna weer niet.
Ik hoop trouwens dat dat niet te vaak gebeurt, want je zou bijna overal in Nederland bereik moeten hebben met ons netwerk. Heb je dit op één specifieke locatie of maakt het niet uit waar je bent?
Als het vervolgens nodig is om je mobiel opnieuw op te starten om weer te kunnen bellen, betekent dit dat je simkaart zich opnieuw moet aanmelden op het netwerk. Om er achter te komen of dit aan je mobiel ligt of aan je simkaart, raad ik je aan om je simkaart in een andere telefoon te doen en af te wachten of het weer gebeurt.
Kun je me op de hoogte houden?
Ik heb ergens gelezen dat het aan een nieuwe umts kan liggen. Ik ga nu proberen om alleen GSM te gebruiken. Dat betekend wel langzaam internet. Bovendien wordt ik weinig gebeld dus weet ik niet wanneer het probleem weer optreed.
Hoi Moeftie, ook voor jou geld: welkom op het Simyo forum!
Het lijkt me dat houw probleem wel iets verschilt dan die van Joyce198. Zij geeft aan soms geen bereik te hebben, terwijl jij wel bereik hebt maar tóch geen belletjes kan ontvangen.
In plaats van een tijdje 2G te gebruiken zou je ook, indien mogelijk, een tijdje een andere telefoon kunnen gebruiken.
Dit soort dingen liggen vaak niet zo zeer aan het netwerk, maar aan óf de telefoon óf de simkaart.
Ik ervaar exact dezelfde problemen. Heb ook een galaxy advance. Ik kon afgelopen vrijdag wel telefoon ontvangen op m'n werk. Blijkbaar heb ik gisteren (maandag) 7 telefoontjes gemist, inclusief voicemail smsjes. Dit was ook op m'n werk. Gisteravond mijn telefoon herstart en ontving alsnog de smsjes.
Ik heb ergens gelezen dat het aan een nieuwe umts kan liggen. Ik ga nu proberen om alleen GSM te gebruiken. Dat betekend wel langzaam internet. Bovendien wordt ik weinig gebeld dus weet ik niet wanneer het probleem weer optreed.
Hoi Moeftie, ook voor jou geld: welkom op het Simyo forum!
Het lijkt me dat houw probleem wel iets verschilt dan die van Joyce198. Zij geeft aan soms geen bereik te hebben, terwijl jij wel bereik hebt maar tóch geen belletjes kan ontvangen.
In plaats van een tijdje 2G te gebruiken zou je ook, indien mogelijk, een tijdje een andere telefoon kunnen gebruiken.
Dit soort dingen liggen vaak niet zo zeer aan het netwerk, maar aan óf de telefoon óf de simkaart.
Ik heb geen andere telefoon die ik kan gebruiken. Dus dit kan ik niet testen. Bovendien wil ik mijn smartfoon blijven gebruiken met dit abbonoment. Niet met een ander abbo of mijn abbo in een andere telefoon
Hoi Moeftie,
Ja, natuurlijk wil je je abo gebruiken met je eigen telefoon. We zullen er ook alles aan doen om dat mogelijk te maken zonder deze rare toestanden. Wat Ernst bedoelt is dat we even moeten testen in een ander toestel of je simkaart daar hetzelfde doet. Daar kunnen we informatie uithalen die bijv. de netwerkspecialisten weer nodig hebben om het te kunnen oplossen. Ik raad je dus aan om toch even op zoek te gaan naar een alternatief toestel om de sim te testen.
Is het bij jou alleen op je werk dat je dit hebt gemerkt? Of op verschillende locaties?
Als het alleen op je werk is, dan ontvang ik ook graag de postcode van die plek. Dan ga ik na of er iets met de mast is daar.
Groetjes,
Charlene
Hallo charlene,
Vorige week donderdag/vrijdag had ik weer problemen. Dit keer kreeg ik te horen dat ik "om administratieve redenen niet kon bellen". Was dat als gevolg van het opnieuw op het netwerk zetten?
Ik ben de rest van de week ook meerdere malen onbereikbaar geweest.
Dus, er is geen verbetering opgetreden. Wat nu?
Vorige week donderdag/vrijdag had ik weer problemen. Dit keer kreeg ik te horen dat ik "om administratieve redenen niet kon bellen". Was dat als gevolg van het opnieuw op het netwerk zetten?
Ik ben de rest van de week ook meerdere malen onbereikbaar geweest.
Dus, er is geen verbetering opgetreden. Wat nu?
Hallo Kim,
Ik heb mijn telefoon opnieuw geinstalleerd, en de batterij en simkaart er ook uit gehad.
Ik heb inmiddels met een andere telefoon geprobeerd, en dat verhelpt de problemen niet. Het probleem treedt op op meerdere plekken, zowel thuis, in de trein, als bij mijn ouders in huis.
Kan er iets mis zijn met de simkaart?
Met vriendelijke groet.
Hoi Baltheros,
Het kan de simkaart zijn, maar het kan ook aan je bereik liggen. Dat moeten we eerst even onderzoeken. Ik heb nu je simkaart even opnieuw op het netwerk gezet. Ik hoor graag van je of dat verbetering geeft.
Groetjes,
Charlene
Ik heb geen andere telefoon die ik kan gebruiken. Dus dit kan ik niet testen. Bovendien wil ik mijn smartfoon blijven gebruiken met dit abbonoment. Niet met een ander abbo of mijn abbo in een andere telefoon
Hoi Moeftie,
Ja, natuurlijk wil je je abo gebruiken met je eigen telefoon. We zullen er ook alles aan doen om dat mogelijk te maken zonder deze rare toestanden. Wat Ernst bedoelt is dat we even moeten testen in een ander toestel of je simkaart daar hetzelfde doet. Daar kunnen we informatie uithalen die bijv. de netwerkspecialisten weer nodig hebben om het te kunnen oplossen. Ik raad je dus aan om toch even op zoek te gaan naar een alternatief toestel om de sim te testen.
Is het bij jou alleen op je werk dat je dit hebt gemerkt? Of op verschillende locaties?
Als het alleen op je werk is, dan ontvang ik ook graag de postcode van die plek. Dan ga ik na of er iets met de mast is daar.
Groetjes,
Charlene
Ik snap dat er of met een andere sim of telefoon getest moet worden. Maar die tijd kan ik niet mijn eigen mobiel gebruiken. Een andere smartphone heb ik niet, wel nog een oude simpele telefoon die ik juist afgedankt heb omdat die allerlei problemen had.
Ik heb afgelopen week mijn mobiel op GSM gehad en geen last gehad van onbereikbaar zijn.
Ik zal hem de komende tijd weer op GSM/WCDMA zetten en kijken of het dan misschien weer misgaat.
Ik heb inmiddels met een andere telefoon geprobeerd, en dat verhelpt de problemen niet. Het probleem treedt op op meerdere plekken, zowel thuis, in de trein, als bij mijn ouders in huis.
Kan er iets mis zijn met de simkaart?
Met vriendelijke groet.
Vorige week donderdag/vrijdag had ik weer problemen. Dit keer kreeg ik te horen dat ik "om administratieve redenen niet kon bellen". Was dat als gevolg van het opnieuw op het netwerk zetten?
Ik ben de rest van de week ook meerdere malen onbereikbaar geweest.
Dus, er is geen verbetering opgetreden. Wat nu?
Hoi Baltheros,
Vervelend dat er nog geen verbetering in zit. Als je om 'administratieve redenen' niet kon bellen had het inderdaad te maken met de reset op het netwerk. Ik zou toch even een postcode check willen doen. Dat het bereik in de trein minder is, is verklaarbaar. Daar kunnen we helaas niet zoveel aan doen. Maar zou je mij de postcodes van de 2 andere plekken (huis en ouderlijk huis) kunnen geven? Dan neem ik contact op met de technische dienst om nog het e.e.a. te controleren.
Ik heb afgelopen week mijn mobiel op GSM gehad en geen last gehad van onbereikbaar zijn.
Ik zal hem de komende tijd weer op GSM/WCDMA zetten en kijken of het dan misschien weer misgaat.
Hoi Moeftie,
Het is mogelijk dat het GSM netwerk daar beter is. Het is mogelijk dat het 3G netwerk op een bepaalde plek minder goed is. Zou je nog even de postcode van de plek kunnen doorgeven? Dan kan ik dat controleren.
Groetjes,
Alex
Hai,
Ik heb precies hetzelfde probleem. Op het moment dat ik niet bereikbaar ben krijg ik soms wel een sms dat ik een nieuw voicemail bericht heb, dus ik heb dan wel gewoon bereik. Maar hij gaat bij mij niet over en ik kan zelf niet bellen.
Als ik vervolgens mijn telefoon opnieuw opstart kan ik weer bellen en gebeld worden.. Ik lees hier dat meerdere mensen er last van hebben. Hoop dat er een oplossing gevonden kan worden.
Ik heb een samsung galaxy s3 mini..
Hoi Joyce198, welkom op het Simyo forum :)
Als ik het goed begrijp heb je soms geen bereik, terwijl je dan stiekem tóch weleens een smsje krijgt van je voicemail. Ik denk dat je dan tóch heel eventjes bereik hebt gehad en meteen daarna weer niet.
Ik hoop trouwens dat dat niet te vaak gebeurt, want je zou bijna overal in Nederland bereik moeten hebben met ons netwerk. Heb je dit op één specifieke locatie of maakt het niet uit waar je bent?
Als het vervolgens nodig is om je mobiel opnieuw op te starten om weer te kunnen bellen, betekent dit dat je simkaart zich opnieuw moet aanmelden op het netwerk. Om er achter te komen of dit aan je mobiel ligt of aan je simkaart, raad ik je aan om je simkaart in een andere telefoon te doen en af te wachten of het weer gebeurt.
Kun je me op de hoogte houden?
Ik heb mijn simkaart in een andere telefoon gedaan en heb het zelfde. Gelukkig is het maar af en toe, maar wel vervelend in verband met mijn werk.
Eigenlijk ervaar ik het alleen thuis omdat ik op het werk op de werk telefoon gebeld wordt. Ik kan dus niet met zekerheid zeggen of het alleen thuis gebeurd of ook op andere plaatsen. Mijn postcode is 6921 MT Duiven..
Hoi Alex,
Ik heb je een prive bericht gestuurd met mijn postcode. Ik wilde deze liever niet op het forum zetten, ik hoop dat dat ok is?
Groeten
Ik heb je een prive bericht gestuurd met mijn postcode. Ik wilde deze liever niet op het forum zetten, ik hoop dat dat ok is?
Groeten
Ik heb inmiddels met een andere telefoon geprobeerd, en dat verhelpt de problemen niet. Het probleem treedt op op meerdere plekken, zowel thuis, in de trein, als bij mijn ouders in huis.
Kan er iets mis zijn met de simkaart?
Met vriendelijke groet.
Hallo charlene,
Vorige week donderdag/vrijdag had ik weer problemen. Dit keer kreeg ik te horen dat ik "om administratieve redenen niet kon bellen". Was dat als gevolg van het opnieuw op het netwerk zetten?
Ik ben de rest van de week ook meerdere malen onbereikbaar geweest.
Dus, er is geen verbetering opgetreden. Wat nu?
Hoi Baltheros,
Vervelend dat er nog geen verbetering in zit. Als je om 'administratieve redenen' niet kon bellen had het inderdaad te maken met de reset op het netwerk. Ik zou toch even een postcode check willen doen. Dat het bereik in de trein minder is, is verklaarbaar. Daar kunnen we helaas niet zoveel aan doen. Maar zou je mij de postcodes van de 2 andere plekken (huis en ouderlijk huis) kunnen geven? Dan neem ik contact op met de technische dienst om nog het e.e.a. te controleren.
Ik snap dat er of met een andere sim of telefoon getest moet worden. Maar die tijd kan ik niet mijn eigen mobiel gebruiken. Een andere smartphone heb ik niet, wel nog een oude simpele telefoon die ik juist afgedankt heb omdat die allerlei problemen had.
Ik heb afgelopen week mijn mobiel op GSM gehad en geen last gehad van onbereikbaar zijn.
Ik zal hem de komende tijd weer op GSM/WCDMA zetten en kijken of het dan misschien weer misgaat.
Hoi Moeftie,
Het is mogelijk dat het GSM netwerk daar beter is. Het is mogelijk dat het 3G netwerk op een bepaalde plek minder goed is. Zou je nog even de postcode van de plek kunnen doorgeven? Dan kan ik dat controleren.
Groetjes,
Alex
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb sinds 1 november een abonnement. Of ik de eerste 14 dagen telefoontjes gemist heb vanwege niet bereikbaar zijn, weet ik niet, maar op 14 november was ik in ieder geval de hele middag onbereikbaar. Dat weet ik omdat ik om half 5 een mailtje van het verzorgingshuis van mijn vader kreeg, dat ze de hele middag hadden gebeld om mij van zijn overlijden op de hoogte te stellen. Een hele nare manier om te ontdekken dat (de provider van) je telefoon niet betrouwbaar is.
Vandaag ben ik er aan toe gekomen om een en ander te onderzoeken, in overleg met de klantenservice telefoon een kwartier uit, opnieuw opstarten, sim kaart in andere telefoon enz. maar het bereik blijft (op beide telefoons dus) bij 1 of 2 en heel soms 3 blokjes steken en valt ook regelmatig helemaal weg.
Wat kan ik nog meer doen?
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb sinds 1 november een abonnement. Of ik de eerste 14 dagen telefoontjes gemist heb vanwege niet bereikbaar zijn, weet ik niet, maar op 14 november was ik in ieder geval de hele middag onbereikbaar. Dat weet ik omdat ik om half 5 een mailtje van het verzorgingshuis van mijn vader kreeg, dat ze de hele middag hadden gebeld om mij van zijn overlijden op de hoogte te stellen. Een hele nare manier om te ontdekken dat (de provider van) je telefoon niet betrouwbaar is.
Vandaag ben ik er aan toe gekomen om een en ander te onderzoeken, in overleg met de klantenservice telefoon een kwartier uit, opnieuw opstarten, sim kaart in andere telefoon enz. maar het bereik blijft (op beide telefoons dus) bij 1 of 2 en heel soms 3 blokjes steken en valt ook regelmatig helemaal weg.
Wat kan ik nog meer doen?
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb sinds 1 november een abonnement. Of ik de eerste 14 dagen telefoontjes gemist heb vanwege niet bereikbaar zijn, weet ik niet, maar op 14 november was ik in ieder geval de hele middag onbereikbaar. Dat weet ik omdat ik om half 5 een mailtje van het verzorgingshuis van mijn vader kreeg, dat ze de hele middag hadden gebeld om mij van zijn overlijden op de hoogte te stellen. Een hele nare manier om te ontdekken dat (de provider van) je telefoon niet betrouwbaar is.
Vandaag ben ik er aan toe gekomen om een en ander te onderzoeken, in overleg met de klantenservice telefoon een kwartier uit, opnieuw opstarten, sim kaart in andere telefoon enz. maar het bereik blijft (op beide telefoons dus) bij 1 of 2 en heel soms 3 blokjes steken en valt ook regelmatig helemaal weg.
Wat kan ik nog meer doen?
Hoi lilaji,
In dit topic heb ik je issue behandeld.
Ik heb het probleem dat ik niet kan bellen en ook niet bereikbaar ben.Maar als ik de telefoon [Samsung Galaxy Advance] dan weer uit en aan zet werkt het wel weer .
.
.
Hallo menno66, heb je nu wel of geen probleem?
.
Hoi Menno66,
Welkom op het forum!
Snap ik het goed dat wanneer jij je toestel uit/aan je wel weer kunt bellen en gebeld kunt worden? Ik wil je vragen om je simkaart in een ander toestel te plaatsen en te kijken of dit het probleem verhelpt. Ik verneem graag je bevindingen.
@ RicoK bedankt voor het meedenken.
Guys,
Mijn probleem is nog steeds niet verholpen. Ik wordt er een beetje ziek van dat het allemaal zo lang duurt. Kan iemand mij verder helpen!
Ik heb mijn postcode in prive bericht naar Alex gestuurd. Hierop is niet gereageerd. Wat nu?
Mijn probleem is nog steeds niet verholpen. Ik wordt er een beetje ziek van dat het allemaal zo lang duurt. Kan iemand mij verder helpen!
Ik heb mijn postcode in prive bericht naar Alex gestuurd. Hierop is niet gereageerd. Wat nu?
Mijn probleem is nog steeds niet verholpen. Ik wordt er een beetje ziek van dat het allemaal zo lang duurt. Kan iemand mij verder helpen!
Ik heb mijn postcode in prive bericht naar Alex gestuurd. Hierop is niet gereageerd. Wat nu?
Hi Baltheros,
We zijn je echt niet vergeten, hoor. We gaan er zeker op terug komen.
Mijn probleem is nog steeds niet verholpen. Ik wordt er een beetje ziek van dat het allemaal zo lang duurt. Kan iemand mij verder helpen!
Ik heb mijn postcode in prive bericht naar Alex gestuurd. Hierop is niet gereageerd. Wat nu?
Hoi Baltheros,
Ik heb contact gehad met onze netwerk specialisten en die kunnen helaas niet zien dat je simkaart in een ander toestel hebt geplaatst. Het bereik in hoofddorp moet voor GSM (2G) goed zijn en voor UMTS (3G) is minder goed. In Amsterdam moet het voor beide goed zijn.
Hallo,
Ik heb ook het probleem dat ik af en toe niet meer bereikbaar ben met mijn Samsung Galaxy s3 mini. Als ik mijn telefoon opnieuw opstart kan ik weer bellen en gebeld worden. Ik lees hier dat meerdere mensen er last van hebben. Hiervoor heb ik dezelfde simkaart een aantal jaren in een Nokia en een HTC gebruikt zonder ooit deze probleem te hebben gehad. Het lijkt er dus op dat het een specifiek probleem is met de Samsung Galaxy s3 mini en Simyo.
Hoop dat er een oplossing gevonden kan worden.
Groetjes,
Ad van den Oever
Ik heb ook het probleem dat ik af en toe niet meer bereikbaar ben met mijn Samsung Galaxy s3 mini. Als ik mijn telefoon opnieuw opstart kan ik weer bellen en gebeld worden. Ik lees hier dat meerdere mensen er last van hebben. Hiervoor heb ik dezelfde simkaart een aantal jaren in een Nokia en een HTC gebruikt zonder ooit deze probleem te hebben gehad. Het lijkt er dus op dat het een specifiek probleem is met de Samsung Galaxy s3 mini en Simyo.
Hoop dat er een oplossing gevonden kan worden.
Groetjes,
Ad van den Oever
Hoi Ad-, welkom op het forum!
O, dat is vervelend, heb je dan 'geen service' (geen bereik) of krijg je een andere melding?
Ik hoor het graag van je! 🙂
O, dat is vervelend, heb je dan 'geen service' (geen bereik) of krijg je een andere melding?
Ik hoor het graag van je! 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.