Ik ben hier nieuw en weet niet hoe dit werkt maar ik wil graag een vraag stellen over mijn bereikbaarheid. Ik heb daar al veel over gelezen op dit forum, maar zou graag een reactie van simyo krijgen. Hopelijk is dit de goede manier.
Ik heb sinds 1 november een sim only abonnement en hoe het de eerste 14 dagen met mijn bereikbaarheid zat weet ik niet, ik heb toen weinig gebeld, Â maar vanaf de 14e merkte ik dat er problemen waren met binnenkomende gesprekken en ook bij het zelf bellen valt de verbinding regelmatig weg.Â
De netwerksterkte geeft over het algemeen 2, soms 3 maar ook wel eens 1 blokje aan, en de verbinding wordt ook regelmatig verbroken.Â
Door deze problemen heb ik belangrijke telefoontjes gemist, en ook ben ik voor mijn werk afhankelijk van een goed functionerende telefoon.
Ik heb al het een en ander geprobeerd, in overleg met de klantenservice de telefoon uit om simkaart te resetten, simkaart in ander toestel gehad. Blijft hetzelfde. Mijn vorige provider was T Mobile, en daar nooit problemen gehad met bereikbaarheid binnenshuis.
Wat is hier aan te doen?
groeten
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactie