.

Beantwoord

Kan niet overstappen naar Sim Only

  • 3 September 2013
  • 7 reacties
  • 519 Bekeken

Badge
IK heb gisteren geprobeerd om ons simyo/lowcall abonnement om te zetten naar Sim Only. Zowel mijn vrouw als ik als ook onze zoon willen overstappen. Nu krijg ik van de klantenservice onderstaande afwijzigingen.
De ene keer: Overschrijding van het maximale aantal Sim Only abonnementen op één bankrekeningnummer
De andere keer: Overschrijding van het maximale aantal Sim Only abonnementen op één adres.
Wat is dit? We hebben al jaren op 1 adres en 1 bankrekeningnummer 3 lowcall abonnementen en in een keer is dit een probleem. Ik denk dat ik toch een andere provider moet zoeken.
icon

Beste antwoord door Charlene 6 September 2013, 12:41

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Niek13, volgens mij kun je per adres maximaal 5 abonnementen afsluiten/hebben.
Misschien dat een moderator op jouw vraag kan reageren?
Badge
Maar we hebben maar 3 abonnementen.
Reputatie 4
Badge +8
Dan zou het toch moeten lukken lijkt me.
Reputatie 4
Badge +8
Kan een moderator hier nog even naar kijken svp?
Badge +8
IK heb gisteren geprobeerd om ons simyo/lowcall abonnement om te zetten naar Sim Only. Zowel mijn vrouw als ik als ook onze zoon willen overstappen. Nu krijg ik van de klantenservice onderstaande afwijzigingen.
De ene keer: Overschrijding van het maximale aantal Sim Only abonnementen op één bankrekeningnummer
De andere keer: Overschrijding van het maximale aantal Sim Only abonnementen op één adres.
Wat is dit? We hebben al jaren op 1 adres en 1 bankrekeningnummer 3 lowcall abonnementen en in een keer is dit een probleem. Ik denk dat ik toch een andere provider moet zoeken.


Niek13, volgens mij kun je per adres maximaal 5 abonnementen afsluiten/hebben.
Misschien dat een moderator op jouw vraag kan reageren?

Maar we hebben maar 3 abonnementen.

Hoi niek13,

Wanneer je van Lowcall naar Simyo overstapt, moet je nieuwe bestellingen doen. Als je dus 3 pakketten wilt omzetten, dan zul je aan zes aansluitingen komen, waarvan het systeem automatisch zegt, teveel! Maar als jij dan hier uitlegt wat er aan de hand is, dan kunnen wij dit intern natuurlijk wel goedkeuren.
Zou je mij een privébericht kunnen sturen, met de telefoonnummers waar het over gaat? Dan kan ik het voor je uitzoeken.

Groetjes,
Charlene
Badge
Hoi Charlene,

Alles is al netjes door jullie klantenservice afgehandeld. I.i.g. bedankt voor je hulp. 😮
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor je terugkoppeling niek13. Goed om te weten 😃

Reageer