.

Beantwoord

Kan niet inloggen op MijnSimyo met mijn oude nummer.

  • 14 December 2013
  • 7 reacties
  • 1073 Bekeken

Badge
Op 10-12-13 is mijn nummer omgezet van mijn oude provider naar Simyo. Het nummer werkt prima op de telefoon maar ik moet in MijnSimyo nog steeds met het tijdelijke nummer inloggen dat ik heb gekregen van Simyo.
Hoe kan dit en is de bundel dan wel al actief? Ik ontvang namelijk waarschuwingsmails dat ik data buiten mijn bundel verbruik, wat niet klopt. Ik heb een 100min/500MB bundel.
icon

Beste antwoord door Kim 16 December 2013, 11:26

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +6
Hoi l.vermaas,

Zoals ik al in dit topic had aangegeven, is er helaas iets niet helemaal goed gegaan met de verwerking van je nummerbehoud 😞.

Ik heb dit vanochtend voor je rechtgezet, waardoor je ook vanaf nu zal kunnen inloggen met je eigen telefoonnummer op Mijn Simyo. Daarnaast zijn je bundels geactiveerd en heb ik de kosten voor je gecorrigeerd.

Excuses voor het ongemak!
Badge
Hartelijk dank!
Badge +8
Hartelijk dank!

Geen dank.. daar zijn we voor ;)

Groetjes,
Charlene
vanaf 31 december heb ik mijn abonnement aangevraagd met nummerbehoud.
Tot nu toe heb ik nog niks vernomen of mijn huidige nummer overgezet is
Van HI naar Simyo

gr hanny
Badge +8
vanaf 31 december heb ik mijn abonnement aangevraagd met nummerbehoud.
Tot nu toe heb ik nog niks vernomen of mijn huidige nummer overgezet is
Van HI naar Simyo

gr hanny


Hoi Hanny,

Ik zie bij de aansluiting waarmee je bent ingelogd helaas geen aanvraag nummerbehoud staan. Ook geen aanvraag die nog niet is afgerond. Dat kan namelijk ook, dat je tijdens de bestelling aangeeft dat je nummerbehoud wilt, maar dat je het later afmaakt. Ook dat is echter bij jou niet aan de hand. Daarom is op 8-1-2014, toen je de simkaart activeerde, je abonnement bij ons ingegaan.
Wil je alsnog je nummer meenemen, dan kun je de aanvraag alsnog invullen op Mijn Simyo. Dit vind je onder het tabblad Mijn Instellingen & Simkaart, onder het kopje Simkaart.

Groetjes,
Charlene
Badge
@Kim Ik heb de rekening over december 2013 ontvangen, en er is volgens mij toch iets niet goed gegaan. Er is een bedrag aan verrekeningen opgenomen vanaf 11 december. Dat moet natuurlijk vanaf 10 december zijn. Nu staan op de rekening toch nog "buiten de bundel verbruikskosten" voor 10 december. Ook zie ik in MijnSimyo dat de ingangsdatum van mijn contract is gewijzigd naar 16 decemer 2013, de dag dat jij wat wijzigingen/correcties hebt doorgevoerd. Ook deze datum moet natuurlijk 10 december 2013.

Kan dit svp aangepast en verrekend worden?
Alvast bedankt,
Linda
Badge +6
Hoi l.vermaas,

Allereerst werkt het bij ons zo dat je abonnement pas in rekening wordt gebracht een dag nadat we een nummer overnemen. Oftewel als alles was gelopen, zoals had gemoeten, was vanaf 11-12 je abonnement ingegaan, ook al kon je vanaf 10-12 al met ons bellen/sms'en/internetten 🙂.

Als je kijkt naar het totaal aan verbruikskosten die er zijn geweest van 10-12 t/m 16-12 op de specificatie van de factuur, dan zie je dat dit €8,81 was, dit is ook precies het bedrag dat ik heb gecrediteerd onder het kopje "Tegemoetkoming ivm vertraagde Simyo 100 + Internetbundel 500 activatie". Misschien was het duidelijker voor je geweest als ik ook even die periode erbij had gezet 🙂.

Tot slot, het klopt inderdaad dat je deze latere ingangsdatum ziet, helaas is het niet voor ons mogelijk dit in het systeem aan te passen. Maar mocht je aan het einde van dit jaar ons willen verlaten per 10-12, laat dit dan even weten, dan zorgen we ervoor dat dit mogelijk is natuurlijk 🙂.

Is het zo duidelijk voor je wat er gebeurd is?

Reageer