.

Beantwoord

Kan niet gebeld worden... (na nummerbehoud)

  • 5 August 2013
  • 4 reacties
  • 229 Bekeken

Badge
Sinds vanmorgen overgegaan van Vodafone naar Simyo (nummerbehoud). Vanmorgen netjes mijn simyo simkaart in mijn telefoon geplaatst en zelf bellen en internet werkt prima. Echter als ik mijn nummer bel dan hoor ik een vrouwenstem met de melding: "Dit nummer is niet in gebruik". 
De verbinding wordt hierna verbroken... Ik heb mijn toestel al een paar opnieuw opgestart en de sim in een ander toestel geprobeerd, het blijft echter niet mogelijk om mij te bereiken op mijn nummer.
icon

Beste antwoord door Natascha 6 August 2013, 09:17

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik denk dat het proces van omschakelen nog niet helemaal is voltooid. Wacht tot eind van de middag (5 uur), waarschijnlijk zijn dan alle draadjes bij Simyo weer aan elkaar geknoopt en kan je gebeld worden.
Badge
Ik denk dat het proces van omschakelen nog niet helemaal is voltooid. Wacht tot eind van de middag (5 uur), waarschijnlijk zijn dan alle draadjes bij Simyo weer aan elkaar geknoopt en kan je gebeld worden.

Ok, dan wacht ik het nog heel even af. Voorgaande wisselingen waren minuten werk... vandaar mijn misschien wat te vroege vraag 🙂
Badge
Zojuist telefoon nogmaals een keer opnieuw gestart en ik kan nu gebeld worden. Het duurde gewoon een stuk langer dan normaal.

Kortom: Opgelost!
Badge +6
Zojuist telefoon nogmaals een keer opnieuw gestart en ik kan nu gebeld worden. Het duurde gewoon een stuk langer dan normaal.

Kortom: Opgelost!


Hoi IkWilbert,

Fijn om te lezen dat het probleem is opgelost en dat je bereikbaar bent. Wanneer je nummerbehoud hebt dan kan het wat langer duren voordat je bereikbaar bent.

@ Scotsman bedankt voor het meedenken.

Reageer