Kan niet bellen naar vaste nummers...
Vandaag mijn iPhone geactiveerd met de microsimkaart die ik vandaag ontving (nieuw abonnement). Maar als ik wil bellen dan krijg ik de boodschap dat dit om administratieve redenen niet gaat en dat ik contact moet zoeken met de provider? Uiteraard niemand aanwezig op zaterdag... Begint goed mijn kennismaking met Simyo. Komt dit probleem jullie bekend voor?
+2
Hi AppleUser,
Wij hebben bij deze de instellingen van je simkaart op het netwerk gereset. Je dient je toestel eenmalig uit en aan te zetten zodat uw simkaart zich opnieuw kan registreren op het netwerk waarna de wijzigingen van kracht zullen gaan. Hierna kan je weer gewoon bellen en gebeld worden.
Groetjes,
Arie
Wij hebben bij deze de instellingen van je simkaart op het netwerk gereset. Je dient je toestel eenmalig uit en aan te zetten zodat uw simkaart zich opnieuw kan registreren op het netwerk waarna de wijzigingen van kracht zullen gaan. Hierna kan je weer gewoon bellen en gebeld worden.
Groetjes,
Arie
@Arie: Het werkt nu allemaal prima! Bedankt voor de snelle service en een goed weekend toegewenst.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.