.

Beantwoord

Kan niet bellen


Badge
beste simyo
ik kan sinds deze week niet bellen? factuur is van me rekening afgeschreven maar op de mijn simyo staat dat die nog niet betaald is ?
wat moet ik doen of wat gaan jullie doen
mvg
icon

Beste antwoord door Manisha 3 July 2012, 21:17

Bekijk originele reactie

15 reacties

Beste Simyo,

Ik heb exact hetzelfde probleem.
Factuur is betaald, staat als 'nog niet betaald' weergegeven en ik heb geen bereik met mijn telefoon.
Ik kan dus niet bellen/gebeld worden of smssen/gesmst worden, maar ik heb wel gewoon internet.

Graag uw reactie.

Mvg
He,
Ik heb sinds vanavond hetzelfde probleem. Heb vanmiddag nog gebeld, maar ben nu niet meer bereikbaar.
Factuur is betaald volgens de bank, maar op mijnsimyo staat dat ie niet betaald is
Hallo,

Ook bij mij hetzelfde probleem. Kan niet meer bellen. Alleen nog noodoproepen. Factuur ook betaald maar op mijnsymio staat die niet betaald is. Graag een snelle reactie en wellicht actie.
op mijn facturenoverzicht staat dat k nog niet heb betaald maar hij is wel afgeschreven, en nu heb ik problemen met mijn simkaart?:S
He, het lijkt er op dat ik weer kan bellen en gebeld worden. Voor nu is het probleem dus opgelost
Reputatie 2
Badge +4
Beste Dennis,

Welkom op het Simyo forum!
Vanwege een storing zijn de facturen nog niet geincasseerd, wij zullen dit in de loop van de week gaan doen. Uit je verbruiksoverzicht kunnen we opmaken dat je wel kunt bellen, wij gaan er hiermee vanuit dat het probleem is verholpen.

Groetjes,

Manisha
Reputatie 2
Badge +4
Beste Esmm,

De betaling van de factuur van mei zul je in de loop van volgende week terug kunnen zien op je persoonlijke pagina. Volgens ons systeem heb je inmiddels een vervangende simkaart aangevraagd, het is ons echter niet duidelijk wat er precies mis was met je simkaart (in ons systeem stonden geen blokkades o.i.d). Je zult de vervangende simkaart binnen 2 werkdagen ontvangen.

Groetjes,

Manisha
Reputatie 2
Badge +4
Beste LauraLa,

Welkom op het forum!
De betaling van de factuur van mei zul je in de loop van volgende week terug kunnen zien op je persoonlijke pagina. Wij hebben je simkaart zojuist opnieuw aangemeld op het netwerk. Wij verzoeken je het toestel volledig uit te schakelen en deze na een half uur opnieuw aan te zetten.

Graag vernemen we of het probleem hiermee is verholpen.

Groetjes,

Manisha
Geachte Simyo,

Na het lezen van de bovenstaande reacties ben ik blij dat het probleem te verhelpen is.
Echter, dit wordt de vierde dag dat ik compleet onbereikbaar ben, erg vervelend.
Graag zou ik zien dat er ook snel een oplossing voor mijn probleem wordt gevonden.

Alvast bedankt.

Mvg.
Badge
beste manisha
ik kan niet bellen ik heb 2 smsjes via de site gestuurd
en hoezo storing ? de factuur is gewoon van me rekening geincasseerd dus hoe zit dat dan?
hoelang gaat het nog duren dan ?
mvg
Beste LauraLa, Welkom op het forum! De betaling van de factuur van mei zul je in de loop van volgende week terug kunnen zien op je persoonlijke pagina. Wij hebben je simkaart zojuist opnieuw aangemeld op het netwerk. Wij verzoeken je het toestel volledig uit te schakelen en deze na een half uur opnieuw aan te zetten. Graag vernemen we of het probleem hiermee is verholpen. Groetjes, Manisha


Beste Manisha, het probleem is opgelost. Dankjewel.
Reputatie 5
Badge +10
Geachte Simyo,

Na het lezen van de bovenstaande reacties ben ik blij dat het probleem te verhelpen is.
Echter, dit wordt de vierde dag dat ik compleet onbereikbaar ben, erg vervelend.
Graag zou ik zien dat er ook snel een oplossing voor mijn probleem wordt gevonden.

Alvast bedankt.

Mvg.


Volgens onze gegevens heb je in middels gebruik kunnen maken van je aansluiting. Werkt alles naar wens nu?

beste manisha
ik kan niet bellen ik heb 2 smsjes via de site gestuurd
en hoezo storing ? de factuur is gewoon van me rekening geincasseerd dus hoe zit dat dan?
hoelang gaat het nog duren dan ?
mvg


Vanwege een vertraging m.b.t. het verwerken van de betaalde facturen is het nog niet zichtbaar dat je factuur betaald is. Volgens onze gegevens is de factuur succesvol afgeschreven. We zijn bezig om te ook zichtbaar te krijgen op je persoonlijke pagina. Volgens onze gegevens heb je weer volledig gebruik kunnen maken van je aansluiting. Is je probleem inderdaad opgelost?

Beste Manisha, het probleem is opgelost. Dankjewel.

Goed om te horen dat het weer werkt!

Groetjes,

Alex
Beste Manisha,

Kan al een aantal dagen niet bellen, "geen service" staat op de phone.
Zie op mijn rekeningoverzicht dat er nog geen afschrijving van juni is.
Wel automatische betaling geregeld.
Hulp gezocht
Albert
Heb op het forum verder gelezen en de simkaart er even uit gehaald en hij doet het weer.
Toch leuk zo'n Forum
Albert
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum a.niezink,

Goed om te horen dat je je antwoord op je probleem gevonden hebt.

Groetjes,

Alex

Reageer