Skip to main content
antwoord

Kan mijn verlopen Prepaid simkaart nog hersteld worden?

  • November 11, 2024
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

Mijn prepaid simkaart is perongeluk verlopen. Is er nog een methode om dit te herstellen of ben ik het nummer kwijt?

Beste antwoord door Roeqajja

Hi @Emiel90,

Bedankt voor je bericht. 

Mijn prepaid simkaart is perongeluk verlopen. Is er nog een methode om dit te herstellen of ben ik het nummer kwijt?

Moderatoren kunnen een prepaid aansluiting binnen één maand nog heractiveren, daarna is het niet meer mogelijk om de aansluiting te heractiveren. Het advies is dan ook om zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice of de reactie van de moderator af te wachten. Hij of zij zal waarschijnlijk vragen of je hem/haar een privébericht kunt sturen. Ook hierbij geldt, indien je hiervoor kiest, doe dat zo snel mogelijk.

Het antwoord van @Groentjuh klopt helemaal, super bedankt voor je hulp! 😊

Je kunt mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat en de persoonlijke gegevens. Ik kijk dan graag of wij je nummer kunnen heractiveren.

Groetjes,
Roeqajja

2 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • November 11, 2024

Mijn prepaid simkaart is perongeluk verlopen. Is er nog een methode om dit te herstellen of ben ik het nummer kwijt?

Moderatoren kunnen een prepaid aansluiting binnen één maand nog heractiveren, daarna is het niet meer mogelijk om de aansluiting te heractiveren. Het advies is dan ook om zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice of de reactie van de moderator af te wachten. Hij of zij zal waarschijnlijk vragen of je hem/haar een privébericht kunt sturen. Ook hierbij geldt, indien je hiervoor kiest, doe dat zo snel mogelijk.


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • November 12, 2024

Hi @Emiel90,

Bedankt voor je bericht. 

Mijn prepaid simkaart is perongeluk verlopen. Is er nog een methode om dit te herstellen of ben ik het nummer kwijt?

Moderatoren kunnen een prepaid aansluiting binnen één maand nog heractiveren, daarna is het niet meer mogelijk om de aansluiting te heractiveren. Het advies is dan ook om zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice of de reactie van de moderator af te wachten. Hij of zij zal waarschijnlijk vragen of je hem/haar een privébericht kunt sturen. Ook hierbij geldt, indien je hiervoor kiest, doe dat zo snel mogelijk.

Het antwoord van @Groentjuh klopt helemaal, super bedankt voor je hulp! 😊

Je kunt mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat en de persoonlijke gegevens. Ik kijk dan graag of wij je nummer kunnen heractiveren.

Groetjes,
Roeqajja