.

Kan ik ook een vervangende sim bestellen als ik nog ga overstappen?

  • 11 December 2014
  • 5 reacties
  • 373 Bekeken

Ik ben overgestapt naar Hi, met een nieuwe telefoon. De nieuwe telefoon vereist een Nano sim. Deze kan ik aanvragen via mijn simyo. Probleem: nummerbehoud staat geregistreerd op het oude simkaart nummer.

Hoe lossen we dit op? Kan ik een Nano sim aanvragen met hetzelfde simkaart nummer?

5 reacties

Reputatie 7
Huh? Je bent overgestapt van Simyo naar Hi, maar je wilt wel bij Simyo nog een nano simkaart aanvragen? Waarom? Om alvast gebruik te kunnen maken van je nieuwe toestel dat je al van Hi hebt ontvangen? Is het toestel van Hi trouwens wel vrij van een Simlock? Als deze dat niet is kan er geen andere kaart in dan van Hi.
Yes om alvast gebruik te maken van het toestel. Toestel is inderdaad volledig simlock vrij.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Chandro, welkom op ons forum.

Ik heb je topic even in het subforum Nummerbehoud gezet. zo kunnen andere forumgebruikers het ook makkelijker vinden.

Wat jammer dat je weggaat, Chandro 😞 Je kunt nog wel een vervangende simkaart bestellen op Mijn Simyo om alvast met je nieuwe mobiel te spelen. Ik kan me voorstellen dat ie licht 'te lonken', al hoop ik dat je het bij ons wel naar je zin hebt gehad.
Hi ernst, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb het goed naar m'n zin gehad en ben volgend jaar weer sim only klant bij simyo hoor 🙂. Maar mijn vraag is dus, als ik een Nano sim aanvraag, levert dat dan eventueel problemen op omtrent nummerbehoud (je krijgt dan namelijk een ander simkaart nummer waarop je nummer staat geregistreerd)
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Chandro,


Leuk om te horen dat je over een jaar weer terugkomt bij Simyo :)

Je aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd voor 9 januari. Je kan dus zonder problemen een vervangend simkaart aanvragen. Dit heeft verder geen gevolgen voor het omzetten van je nummer.

Je kan hem via Mijn Simyo aanvragen. Binnen 3 werkdagen kan je de simkaart verwachten.

Weet je zo voldoende?

Reageer