.

Beantwoord

Kan ik mijn verzoek tot nummerbehoud annuleren?

  • 29 June 2017
  • 3 reacties
  • 126 Bekeken

Badge
Kan ik mijn nummerbehoud annuleren en het tijdelijk nummer als vast nummer gebruiken?

[Gewijzigd door een moderator om persoonsgegevens te verwijderen]
icon

Beste antwoord door Jihane 2 July 2017, 13:07

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Beste Hans, gelieve geen privé gegevens op dit forum!
Het staat er zelfs..

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Zebazz,

Welkom op het Simyo Forum!

Als eerste wil ik mijn excuses aanbieden voor de late reactie. Normaliter reageren we binnen één werkdag, maar vanwege de drukte zit daar momenteel een vertraging in. Sorry! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat die aansluiting (met dat tijdelijke nummer) afgewezen is. Dit is in december al gebeurd. Heb je hier een e-mail over ontvangen?

Ik zie wel dat er een verzoek tot nummerbehoud is goedgekeurd voor 30 juni. Dat is heel apart, aangezien die hele aansluiting niet lijkt te bestaan. Heb je een simkaart ontvangen? Wil je me in een privébericht laten weten wat het nummer is op de simkaart (het simkaartnummer bestaat uit 8 cijfers).

Ik kan op dit moment niet meteen terugzien waardoor je bestelling toen afgewezen was. Ik ga dit morgen navragen bij de financiële afdeling, goed? Ik kom hier dus morgen op terug :)

@ Ron H en Ray, dank voor de reacties! Zebazz, let je erop dat je in de toekomst geen persoonlijke gegevens plaatst? Dit is namelijk een openbaar forum, wat inhoudt dat iedereen je gegevens dan zou kunnen vinden.

Groetjes,
Jihane

Reageer