Skip to main content
Beantwoord

Kan ik mijn huidige 06-nummer behouden bij aanschaf nieuw toestel?

• January 29, 2026
  • 2 reacties
  • 19 Bekeken

ik heb een sim only abonnement. ik moet een nieuwe smartphone aanschaffen (niet via provider).

kan ik mijn sim only abonnement en mijn huidige 06 nummer behouden voor mijn nieuw toestel en hoe doe ik dat?

alvast bedankt voor jullie reactie

MGvS

Beste antwoord door Groentjuh

Je kunt, als je een simkaart hebt, simpelweg jouw simkaart uit je vorige toestel halen en in het nieuwe toestel doen.

Mocht je niet meer bij je simkaart kunnen komen (mobiel kwijt), dan kun je via Mijn Simyo een vervangende simkaart bestellen (5 euro).

Mocht je geen fysieke simkaart hebben, dan kan je op jouw nieuwe mobiel een vervangen eSim aanvragen.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • antwoord
  • January 29, 2026

Je kunt, als je een simkaart hebt, simpelweg jouw simkaart uit je vorige toestel halen en in het nieuwe toestel doen.

Mocht je niet meer bij je simkaart kunnen komen (mobiel kwijt), dan kun je via Mijn Simyo een vervangende simkaart bestellen (5 euro).

Mocht je geen fysieke simkaart hebben, dan kan je op jouw nieuwe mobiel een vervangen eSim aanvragen.

Amy
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • January 30, 2026

Hoi ​@MGvS,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je van ​@Groentjuh al het juiste antwoord hebt gekregen! 

Mocht je toch nog vragen hebben laat het dan gerust weten.

Groetjes,
Amy