.

Beantwoord

Kan ik mijn 06nummer bij een andere provider overdragen aan iemand anders bij Simyo?

  • 8 February 2015
  • 3 reacties
  • 2644 Bekeken

Hallo,

Ik heb op dit moment twee telefoonnummers op mijn naam staan. 1 nummer wil ik graag overdragen aan iemand anders. Tevens dient dit nummer van de oude provider naar jullie "verhuisd' te worden. Hoe kan ik dit het beste regelen?

Alvast bedankt!

groetjes, Kim
icon

Beste antwoord door Charlene 9 February 2015, 17:16

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +8
Hoi kimiez,

Welkom op het forum :)

Als ik het goed begrijp, heb jij nu een telefoonnummer bij een andere provider. Dat nummer wil je aan iemand anders geven, en diegene wil dat nummer bij Simyo gaan gebruiken. Klopt dat?
Dat is niet zo ingewikkeld :)
Degene die jouw nummer wil gaan gebruiken doet een bestelling bij Simyo en vraagt daarbij nummerbehoud aan voor het 06nummer dat je over wilt dragen. Bij nummerbehoud wordt namelijk niet naar het overeenkomen van de naam gekeken, maar naar het simkaartnummer. Die persoon moet dus wel het simkaartnummer weten van de simkaart waar het 06nummer nu opstaat.

Dan is het volgens mij geregeld wat je wilt, toch? Of heb ik de situatie verkeerd begrepen?

Heb je trouwens al een Vriendendeal shop? Want als je die vriend laat bestellen via jouw Vriendendeal shop scheelt dat jullie allebei ook weer € 10 op een factuur.


Groetjes,
Charlene
Hallo Charlene,

Dat is precies wat ik bedoel!

Bedankt voor de tip! Gisteravond hebben we alles aangevraagd.. :)

Groetjes,

Kim
Reputatie 3
Badge +7
Hoi kimiez,

Graag gedaan en goed om te horen dat de bestelling rond is.

Nu maar hopen dat je oude provider het nummer snel vrij geeft 🙂

Reageer