.

Beantwoord

Kan ik gratis bellen met andere Simyo klanten?

  • 29 September 2015
  • 2 reacties
  • 574 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 8 reacties
Mijn man en ik hebben beide simyo, ik met internet, mijn man zonder. Wat zijn de kosten als wij onderling bellen? Ik dacht dat dat gratis was als je onderling tussen simyo klanten belt.
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 29 September 2015, 21:40

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Matra,

Onderling bellen bij Simyo klanten is niet gratis.
Dit kost 0.10 euro per minuut voor prepaid klanten en 1 belminuut voor abonnement klanten.
Bij prepaid kan je tegen 2.50 100 belminuten naar Simyo klanten kopen (0.025 euro per minuut). Dit tegoed is een maand geldig. Ik weet niet of dit bij een abonnement ook zo is maar denk ik niet.

Heb ik je zo goed geholpen?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Matra, leuk je weer een vraag stelt op het forum :)

Fijn om te zien dat maikel.twinnie al het één en ander heeft uitgelegd. Dankjewel maikel.twinnie :$

Ik heb er weinig aan toe te voegen aangezien hij al veel heeft verteld. In je gegevens zie ik staan dat je een Sim Only abonnement hebt. Wanneer je met je man belt, dan gaan de belminuten van je belbundel af. Stel dat je gebruikmaakte van een Prepaid aansluiting, dan had je de mogelijkheid om gebruik te maken van een Onderling Bellen bundel. Zoals maikel.twinnie al verteld, bestaat zo'n Onderling bellen bundel uit 100 belminuten voor € 2,50.

Is je vraag beantwoord?

Reageer