Skip to main content
antwoord

Kan ik een nieuw nummer krijgen?

• April 26, 2025
  • 2 reacties
  • 23 Bekeken

Ik ga akkoord met de 5,00 euro. 

Beste antwoord door Seren

Hoi ​@xnafets,

Bedankt voor je bericht. Zoals ​@JanD aangeeft, kun je in geval van spoed het beste telefonisch of via WhatsApp contact opnemen met onze klantenservice (bedankt ​@JanD!). De responstijd is een stuk korter dan via het forum. Voor nu heb ik je verzoek gelijk doorgezet. Binnen twee uur ontvang je een e-mail met meer informatie over je nieuwe nummer.

Omdat je vraag is beantwoord zal ik dit topic sluiten. Mocht je een andere vraag hebben ​kun je altijd een nieuw topic openen! 

Groet,
Seren

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • April 26, 2025

Beste ​@xnafets voor een snelle(re) reactie kun je beter even WhatsAppen, zie onderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Succes

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • April 28, 2025

Hoi ​@xnafets,

Bedankt voor je bericht. Zoals ​@JanD aangeeft, kun je in geval van spoed het beste telefonisch of via WhatsApp contact opnemen met onze klantenservice (bedankt ​@JanD!). De responstijd is een stuk korter dan via het forum. Voor nu heb ik je verzoek gelijk doorgezet. Binnen twee uur ontvang je een e-mail met meer informatie over je nieuwe nummer.

Omdat je vraag is beantwoord zal ik dit topic sluiten. Mocht je een andere vraag hebben ​kun je altijd een nieuw topic openen! 

Groet,
Seren