het lukt mij niet om via sms een betaling te doen. Ik wil graag een 24-uur abbo betalen bij een usenet provider, Eweka.
Wanneer ik deze verzonden heb, krijg ik van Eweka onmiddelijk een email met de mededeling dat de sms betaling niet geslaagd is.
Bijgeleidende info is dat de betaling niet geweigerd is door Eweka zelf, maar afgekeurd door de mobiele-telecomprovider.
In mijn 'Mijn Simyo'-instellingen kan ik verifëren dat alle diensten ingeschakeld zijn. Ik ben sinds 2 weken klant van Simyo en heb hier met t-mobile nooit problemen mee gehad.
Ik gebruik nog altijd hetzelfde toestel, iPhone 3GS en heb mijn instellingen nagekeken op eventuele blokkades. Dit is niet het geval.
Is hier al meer bekend over? Ik heb op dit forum één vergelijkbaar probleem gevonden, echter heeft de topic-starter zelf geen reacties meer geplaatst.
Mvg,
Serjosja
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactie