Skip to main content

.

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben een Chinese persoon die binnenkort naar Nederland gaat op vakantie. Voor het gemak van mijn reisschema heb ik een eSIM-kaart van uw bedrijf gekocht en deze geactiveerd op mijn eSIM-compatibele telefoon (Pixel 6 Pro). Echter, behalve het ontvangen van het officiële SMS-bericht met het nummer "1200", kan ik geen andere SMS-berichten ontvangen. Ik heb ook geprobeerd om SMS-berichten te verzenden met dit nummer, maar dat lijkt ook niet te werken. Ik ben er niet zeker van of dit een probleem is met de simyo-service of met het Pixel-systeem.

Ik hoop dat uw bedrijf me kan helpen dit probleem op te lossen. Als er gerelateerde technische ondersteuning beschikbaar is, zou ik daar zeer dankbaar voor zijn. Ik kijk uit naar uw antwoord. Bedankt! (Ik heb een vertaaltool gebruikt, dus excuseer alstublieft enige onhandige formuleringen.

Hoi @Mo Gu,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je geen sms’jes kan ontvangen en verzenden. 

Heb je al geprobeerd handmatig een netwerk te selecteren? Hier kan je deze stappen terugvinden. Wij hebben eerder ook een topic gestart met tips voor het maken van een verbinding in het buitenland. Ik adviseer ook deze stappen even na te lopen. 

Mocht dit niet geholpen hebben hoor ik het graag.

Groetjes,
Ashley

Hallo, ik heb de methode die u voorstelde geprobeerd, maar het heeft niet gewerkt. Tijdens mijn pogingen heb ik per ongeluk de eSIM van mijn telefoon verwijderd. Hoe kan ik de eSIM nu opnieuw op mijn telefoon installeren?

Hoi @Mo Gu,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Je kan de esim opnieuw installeren via de Simyo app. Open de app > instellingen > simkaart > esim installeren.

Hier kan je verifiëren met IDEAL of een code die je kan ontvangen via de klantenservice. 

Mocht het niet lukken via IDEAL stuur mij dan even een privé bericht met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres.

Groetjes,
Ashley

Reageer