.

Beantwoord

Kan door bepaalde mensen niet gebeld worden, maar wel terugbellen

  • 10 December 2014
  • 3 reacties
  • 2209 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Hallo,

Ik heb een vraag. Ik weet van iig één persoon (met een T-mobile abbonement) dat ik haar zelf wel kan bellen, maar zij kan mij niet bellen. Ik heb al met ###002# gebeld om evt. doorschakelingen te resettten, maar dat lost het probleem niet op. Telefoon staat ook niet op 'niet storen' o.i.d. Met andere mensen heb ik dit probleem niet (kan hen bellen en ookdor hen gebeld worden). Kan het zijn dat er aan jullie kant iets gereset moet worden?
icon

Beste antwoord door Ali 11 December 2014, 13:17

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi ftxh,

Vervelend om te horen dat je door bepaalde nummers niet gebeld kan worden. Goed dat je het een en ander al uitgeprobeerd hebt.

Alle instellingen voor je aansluiting staan goed. Het lijkt er toch op dat het probleem te maken heeft met een toestelinstelling. Zeker als je aangeeft dat je het nummer zelf wel kan bellen.

Kan het zijn dat je het nummer, onbewust, op een blokkeerlijst hebt gezet? Om dit na te gaan kan je de andere persoon vragen om jou anoniem te bellen met haar nummer. Als je telefoon overgaat dan kan je zonder problemen gebeld worden door T-Mobile nummers. We hebben dit zojuist zelf ook getest en je nummer (anoniem) gebeld met een T-Mobile aansluiting, dit was goed gegaan.

Laat je ons weten of de tips je geholpen hebben?
Badge
Ha Ali,

Dank voor de tip. Probleem is opgelost, het nummer was inderdaad geblokkerd op mijn telefoon. Ik weet niet precies hoe dat gebeurd is, maar ik vermoed dat ik in Facetime op mijn mac op block heb gedrukt toen Apple heeft besloten dat ik ook via mijn Mac kon bellen, zonder me daarvoor te waarschuwen ;-)

Groeten

Hoi ftxh,

Vervelend om te horen dat je door bepaalde nummers niet gebeld kan worden. Goed dat je het een en ander al uitgeprobeerd hebt.

Alle instellingen voor je aansluiting staan goed. Het lijkt er toch op dat het probleem te maken heeft met een toestelinstelling. Zeker als je aangeeft dat je het nummer zelf wel kan bellen.

Kan het zijn dat je het nummer, onbewust, op een blokkeerlijst hebt gezet? Om dit na te gaan kan je de andere persoon vragen om jou anoniem te bellen met haar nummer. Als je telefoon overgaat dan kan je zonder problemen gebeld worden door T-Mobile nummers. We hebben dit zojuist zelf ook getest en je nummer (anoniem) gebeld met een T-Mobile aansluiting, dit was goed gegaan.

Laat je ons weten of de tips je geholpen hebben?
Reputatie 3
Badge +7
Hoi ftxh,

Bedankt voor je reactie en goed om te horen dat het mysterie is opgelost 🙂

Reageer