.

Beantwoord

Kan de overstap naar een andere provider worden teruggedraaid?

  • 3 January 2016
  • 7 reacties
  • 235 Bekeken

  • Beginner
  • 5 reacties
Enkele maanden geleden heb ik een abb. bij Tele2 aangevraagd met nummerbehoud. Binnen een week heb ik deze provider gebeld om het abb te annuleren. Ik wilde bij jullie blijven. Na 1.5 uur bellen (!!!) zeiden ze dat mijn aanvraag geannuleerd was. Nu kreeg ik vanochtend een sms dat vanaf morgen mijn abonnement bij hun ingaat. Ik heb geen opzegbericht van jullie ontvangen en omdat zij telefonisch hadden gezegd dat alles geannuleerd was, dacht ik dat ik bij Simyo zou blijven. Is er een mogelijkheid dat jullie dit voor morgen 08.00 uur ongedaan kunnen maken? Ik ben al jaren klant bij jullie en wil niet veranderen van provider.
icon

Beste antwoord door Sean 4 January 2016, 09:49

Bekijk originele reactie

7 reacties

Heb je van Tele2 ook schriftelijk / mail de bevestiging gehad? Ik zou hun ook nog eens bellen.
Nee, ik heb wel om een schriftelijke bevestiging gevraagd. De medewerker van Tele2 vertelde mij dat het gannuleerd was en er geen bevestiging kwam. Ik vertrouwde hem er op dat het abbonement geannuleerd was. Bij mijnsimyo heb ik voordezekerheid een paar keer gecheckt of ik niet opeens een einde contract datum zag staan en dat was niet het geval.
Ik heb een uur geleden gebeld, maar de medewerker van Tele2 kon mij op dat moment niet helpen. Om 12 uur mocht ik het nog eens proberen..
Ik heb net Tele2 aan de lijn gehad. Er staat wel een melding in het systeem dat ik 4 dagen na de aanvraag heb geannuleerd. De verwerking van de annulering is 'ergens' in hun systeem blijven hangen en deze is dus niet doorgezet. Morgen gaat mijn abbonement in bij Tele2 en ga ik na jaren weg bij Simyo. Dit alleen omdat ik mij tijdelijk heb laten overhalen door een collega en het zsm heb geannuleerd... Morgenavond wordt ik door Tele2 terug gebeld en ze gaan kijken of ze iets kunnen doen.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Fel,

Welkom op het Simyo Forum! Wat een vervelende situatie is dit. Ik zie dat je nummer inmiddels is overgezet naar Tele2. Dit is binnen 48 uur terug te draaien, maar daarvoor is wel een akkoord van je nieuwe provider nodig. Ik wil je dan ook aanraden om zo snel mogelijk contact op te nemen met je nieuwe provider, zodat wij een backport verzoek kunnen indienen. Daarvoor heb ik wel het simkaartnummer van Tele2 nodig. Zou je deze in een privébericht kunnen sturen?

Groetjes,
Sean

@Raytje bedankt voor je hulp!
Ik ben sinds een uurtje weer aangesloten bij jullie! Met behulp van heel veel contact via twitter. Jullie zijn altijd heel behulpzaam geweest, snel bereikbaar en gaven veel duidelijkheid over hoe het met mij terug halen ervoor stond. Heel erg bedankt!! Echt top! Door deze service ben ik heel blij dat ik bij jullie een telabb heb.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Fel,

Goed om te lezen dat je weer terug bent! En fijn dat je tevreden bent met onze service. Wij zijn natuurlijk ook hartstikke blij dat je uiteindelijk toch klant bij ons bent gebleven. Als we je nog ergens mee kunnen helpen, dan weet je ons te vinden!

Groetjes,
Sean

Reageer