.

Beantwoord

Is mijn voicemail bericht terug te halen na nummerbehoud?

  • 12 June 2016
  • 3 reacties
  • 448 Bekeken

Wat gebeurt er met ingesproken voicemailtekst bij deporteren? Ik ben gewisseld naar andere provider en heb telnr meegenomen. Mijn vader heeft de voicemail destijds ingesproken en is overleden. Nu is zijn ingesproken tekst weg. Ik dacht dat dat op mobiel ergens zou staan. Hebben jullie dat nog ergens of kan ik dat nog ergens vinden? Is dus het bericht dat mensen te horen krijgen als ze bellen en wordt niet opgenomen....
icon

Beste antwoord door Ilias 13 June 2016, 12:51

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi NielsK,

Welkom op 't Simyo Forum!

Allereerst gecondoleerd met het verlies, Niels!

Wat vervelend dat je de voicemail begroeting niet meer hebt van je vader! Ik ben bang dat het niet meer mogelijk is om de begroeting terug te halen. Bij het overzetten van het nummer naar een andere provider verliezen we alle data die te maken hebben met de voicemail. Helaas kan ik hierin niet veel voor je betekenen.

Als je nog andere vragen hebt, dan kun je altijd bij ons terecht!

Groetjes,
Ilias
Reputatie 7
Badge +7
Jullie maken toch wel backups hoop ik?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Wimj12,

Niet van dit soort gegevens helaas. Het is natuurlijk in dit geval extra vervelend dat we niets kunnen doen omdat het om een dierbaar bericht gaat. Uiteraard blijven er nog wat gegevens achter. Stel dat de overstap niet goed gaat of als er nog facturen opgevraagd worden, moeten wij deze natuurlijk nog in ons systeem hebben. Ook dit zal na een tijdje vervallen.

Groetjes,
Angela

Reageer