Skip to main content
Beantwoord

Is het mogelijk om een Sim Only abonnement aan te schaffen met een lagere belbundel?

• May 26, 2026
  • 3 reacties
  • 27 Bekeken

Betaal nu relatief veel geld voor het bellen, terwijl er minimaal gebeld wordt. 

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Arjan Raaijmakers,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je al het juiste antwoord hebt gekregen van ​@JanD (bedankt!).

Op dit moment zie ik dat je al gebruikt maakt van onze laagste belbundel. Wel zie ik dat je jouw aansluiting zou kunnen verlengen met onze acties die we nu online hebben staan waardoor je wel goedkoper uit zou kunnen zijn per maand. Je kan dit zelf bekijken in je Mijn Simyo account onder het kopje Instellingen > Abonnement > Sim Only verlengen. 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten! 

Groetjes,
Amy

3 reacties

• May 27, 2026

Nee ​@Arjan Raaijmakers , dat is helaas niet mogelijk.

Je zou eens bij de prepaid mogelijk heden kunnen kijken van Simyo.

Forum|alt.badge.img+2
  • Actief Simyaan
  • May 27, 2026

Of bij een andere provider.

Amy
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • May 27, 2026

Hoi ​@Arjan Raaijmakers,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je al het juiste antwoord hebt gekregen van ​@JanD (bedankt!).

Op dit moment zie ik dat je al gebruikt maakt van onze laagste belbundel. Wel zie ik dat je jouw aansluiting zou kunnen verlengen met onze acties die we nu online hebben staan waardoor je wel goedkoper uit zou kunnen zijn per maand. Je kan dit zelf bekijken in je Mijn Simyo account onder het kopje Instellingen > Abonnement > Sim Only verlengen. 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten! 

Groetjes,
Amy