Skip to main content
antwoord

Is er een bundel mogelijkheid met onbeperkt sms zone 1?

• April 16, 2025
  • 4 reacties
  • 30 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik sms nogal vaak naar internationale, Zweedse mobiele nummers. Omdat Zweden in ‘zone 1’ valt betaal ik maar liefst € 0,07 / sms. Is er een bundel-mogelijkheid waarmee ik ‘onbeperkt zone-1 smsjes’ kan krijgen? zo ja, waar vind ik die en wat kost dat / maand ?

Beste antwoord door Seren

Hoi ​@Dick Bakker,

Bedankt voor je bericht. Op dit moment bieden wij helaas geen specifieke bundels voor buiten zone 1 aan. Ik kan begrijpen dat dit misschien niet ideaal is en ik zal je suggestie zeker intern doorgeven als feedback. Mochten we deze bundel in de toekomst gaan aanbieden, zullen we dat uiteraard communiceren!

Laat het me gerust weten als je verdere vragen hebt of als er iets anders is waar ik je mee kan helpen!

Groetjes,
Seren

4 reacties

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • April 16, 2025

Hoi ​@Dick Bakker,

Bedankt voor je bericht. Op dit moment bieden wij helaas geen specifieke bundels voor buiten zone 1 aan. Ik kan begrijpen dat dit misschien niet ideaal is en ik zal je suggestie zeker intern doorgeven als feedback. Mochten we deze bundel in de toekomst gaan aanbieden, zullen we dat uiteraard communiceren!

Laat het me gerust weten als je verdere vragen hebt of als er iets anders is waar ik je mee kan helpen!

Groetjes,
Seren

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • April 22, 2025

Ik vroeg juist naar een sms-bundel voor binnen Zone-1….. (Zweden)….

Is er dan wel een voordelige sms-bundel-mogelijkheid?

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • April 22, 2025

@Dick Bakker, Simyo richt zich qua bundels alleen op Nederland. Door roam-like-home regels werken die bundels ook in zone 1 landen, maar meer dan ook niet.

Wil je vanuit Nederland naar andere zone 1 landen bellen/SMSen valt dat altijd buiten de bundel en zijn er geen andere opties dan dat bedrag per minuut/SMS te betalen. Er zijn simpelweg geen bundels, waar Nederland naar zone 1, 2 of 3 binnen valt. Net zo dat er geen bundels zijn voor bellen/SMSen/internetten binnen zone 2 en 3.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • April 22, 2025

Ik vroeg juist naar een sms-bundel voor binnen Zone-1….. (Zweden)….

Is er dan wel een voordelige sms-bundel-mogelijkheid?

Hi ​@Dick Bakker,

Ik zie dat ​@Groentjuh jouw vraag heeft beantwoord. Ben je hiermee geholpen? :)

Thanks ​@Groentjuh voor je behulpzaamheid en extra informatie!